וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם נג'ובו חתם רשמית לשלוש שנים

10.7.2012 / 17:35

הקשר הזמבי עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים את המעבר מקרית שמונה. ג'אנלידזה שוחרר, האם מרקוביץ' יגיע למחנה?

אחרי הניצחון 0:2 במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד אתמול (שני) הסיק המאמן אלישע לוי מספר מסקנות חשובות. הקשר גיורגי ג'אנלידזה ישוחרר כנראה והוא יתמקד כעת בהחתמת מגן ושני בלמים, אחד זר ואחד ישראלי לא בכיר עם ניסיון, שיוכל להיכנס לרוטציה.

מי שכבר חתם באופן רשמי לשלוש שנים הוא וויליאם נג'ובו, הקשר הזמבי שזכה בעונה שעברה עם עירוני קרית שמונה באליפות היסטורית. נג'ובו עבר את הבדיקות הרפואיות והפך לזר השלישי של הקבוצה, לצד השוער אוסטין אגי'דה והקשר וויליאם סוארס, איתו ישתף פעולה במרכז השדה. "אני שמח מאוד על החתימה במועדון גדול", אמר נג'ובו לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון. "אני בטוח כי אצליח להציג יכולת משחק טובה גם בבאר שבע".

לגבי הבלמים, לוי רוצה את אחד מהשניים: בלם נבחרת מקדוניה דניאל מויסוב או הבלם הבוסני של בוראץ בויאן מרקוביץ', אותו הוא מכיר ממוקדמות ליגת האלופות. עם מויסוב אין התקדמות במשא ומתן וישנו ניסיון להביא את מרקוביץ' למחנה האימון בפולין, אליו תצא הקבוצה ביום שני. ההחלטה הסופית תתקבל לאחר שאלישע לוי יצפה בקלטת של המשחק בו האחרון ייטול חלק בחמישי.

עם ניר נחום ממשיכים להתנהל מגעים ויש ניסיון לסגור איתו. אושרי רואש סיכם עקרונית בהפועל חיפה ובכך המועדון החליט לכבד את בקשת האדומים מהצפון לרדת מהשחקן. החלוץ הנבחן מאיר אלקבץ, שהגיע מבית"ר ירושלים וניסה להרשים את אלישע לוי, שוחרר מהקבוצה ולא ישתתף במשחק האימון מול ראשון לציון ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully