וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מ.ס אשדוד

9.7.2012 / 19:29

עוואד (65) ואבו לאבן (89) כבשו לקבוצה של אלישע לוי. נג'ובו שיחק ויחתום בקרוב. אלישע לוי: "נצטרך עוד שלושה שחקנים"

הפועל באר שבע גברה הערב (שני) 0:2 על מ.ס אשדוד במשחק הכנה שנערך במגרש האימונים של האחרונה. הקשר פיראס עוואד, שמחזיק בחוזה בקבוצה של אלישע לוי אך עדיין לא הוחלט האם יישאר בסגל, כבש את השער הראשוןבדקה ה-65 בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי בישול של וויליאם נג'ובו. יוסף אבו לאבן הצעיר חתם בדקה ה-89.

נג'ובו הזמבי, שסיכם לשלוש שנים, צפוי להיות מוחתם בתום מספר ימי התרשמות. בבאר שבע הביעו שביעות רצון מיכולתו של השחקן שנחת רק אתמול. המאמן רוצה שהוא ישותף גם במשחק האימון ביום חמישי נגד הפועל ראשון לציון וככל הנראה אז יקבל החלטה סופית. המאמן בחן במשחק גם את הקשר גיורגי ג'אנלידזה, שלא הרשים אבל ימשיך להיבחן, ואת מאיר אלקבץ הצעיר שמרשים באימונים והחלוץ ינון ברדה, אחיו של אליניב ברדה.

לוי אמר לאחר המשחק: "למדנו מספר דברים מהמשחק הזה. יש כאן פוטנציאל אבל נצטרך להתחזק בעוד שלושה שחקנים, בהם בלם וקשר אחורי. נג'ובו שחקן שיכול לשחק בכמה תפקידים. אם הוא יעבור את הבדיקה הרפואית הוא יחתום בקבוצה".

באשדוד נבחן המגן השמאלי הבוסני סנאד חוסיץ' (22) וכן הקשר הגנאי וויליאם אווסו וקשר הכח עמידר רמת גן בעונה שעברה, מתן בן נעים. בן אז'ובל, שהגיע מהפועל כפר סבא, פתח בחוד. דוד רביבו, שמחרים את אימוני הקבוצה בגלל שלא הגיע לסיכום, לא נטל כמובן חלק במשחק. משה אוחיון, שנמצא בתכניות של יוסי מזרחי, לא שיחק גם הוא.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, יאיא פטי, עידן מקדש, סנאד חוסיץ', מתן בן נעים, עדן בטיט, אמיר לביא, חאתם עבד אלחמיד, ניב זריהן, בן אז'ובל.

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, עודד גביש, ריאן אדלי, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, וויליאם נג'ובו, גיורגי ג'אנלידזה, סיראז' נאסר, מוטי מלכה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully