וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה רשמית לבויאן מרקוביץ'

8.7.2012 / 11:52

אלישע לוי התרשם מהבלם ששיחק מול מכבי חיפה, גם קלמי סבן מועמד להצטרף. ההנהלה לנג'ובו: התרשמות לפני חתימה

בהפועל באר שבע יתמקדו בימים הקרובים בהחתמת בלם. בסוף השבוע פנתה הקבוצה רשמית לסוכניו של הבלם הבוסני של בוראץ, בויאן מרקוביץ', שמהווה אלטרנטיבה לבלם נבחרת מקדוניה דניאל מויסוב. אלישע לוי מכיר היטב את השחקן, משום שהוא התרשם ממנו כבר במשחקה של הקבוצה הבוסנית מול מכבי חיפה בעונה שעברה, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. במועדון רוצים להחתים אחד משני הבלמים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, במטרה לייצב את מרכז ההגנה.

הקשר וויליאם נג'ובו אמנם סיכם בקבוצה לשלוש שנים, אבל בשיחה שנערכה עם סוכניו בסוף השבוע הובהר לשחקניו כי הוא יגיע לשלושה ימי התרשמות לפני שיוחלט לגביו. נג'ובו אמור לפתוח במשחק האימון מחר מול מ.ס אשדוד (שני, 18:00), ועד אז בכל מקרה לא תתקבל החלטה. גם אם הוא יחתום, מועמדותו של הקשר הגיאורגי גיורגי ג'אנלידזה עדיין לא נפסלת, משום שמדובר ב"שחקנים שונים בתכליתם ובתפקיד שלהם במגרש. ג'אנלידזה שחקן התקפי יותר", כפי שמגדירים במועדון. ה

משא ומתן עם ניר נחום עדיין לא מתקדם. הבלם אושרי רואש קיבל הצעה לחתום, אבל טרם השיב עליה. קלמי סבן ועמרי קנדה הוצעו למועדון, אבל בינתיים לא נעשתה אליהם פניה רשמית.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully