וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב הביסה 59:113 את הרפובליקה הדומיניקנית

פתיחה נוחה ל"דרים טים": דוראנט קלע 24, איגואדלה הוסיף 18, והאמריקאים לא ריחמו. לארי בירד מלגלג על ההשוואה ל-1992

נבחרת ארה"ב פתחה הלילה (שישי) ברגל ימין את הופעותיה לקראת הטורניר האולימפי בלונדון, כשגברה 59:113 על הרפובליקה הדומיניקנית. קווין דוראנט, שהיה כוכב הנבחרת בזכייה הקודמת באליפות העולם, המשיך להיות הקלע הדומיננטי שלה, כשקלע 24 נקודות (21 מהן במחצית הראשונה) והוסיף 10 ריבאונדים (9 מ-11 מהשדה, 5 מ-6 מהשלוש). לברון ג'יימס וקובי בריאנט (2 מ-6 מהשדה, 4 נקודות) שיחקו פחות מ-20 דקות, ותרמו ביחד 11 נקודות.

אנדרה איגואדלה הוסיף 18 נקודות, כרמלו אנתוני הוסיף 13 משלו, וכרגע כמובן אין זכר לבעיות הפוטנציאליות מהן חוששים במחנה האמריקאי: בעיות פיזיות מתחת לסלים. אתמול הנבחרת של מייק ששבסקי איבדה את בלייק גריפין (שסובל מכאבים בברך) וצירפה במקומו את אנתוני דייויס, הבחירה הראשונה בדראפט האחרון. בכל אופן, בלי כריס בוש ודוויט הווארד, האמריקאים מעט חששו, אבל הלילה הם הציגו הגנה אגרסיבית (הדומינקנים קלעו ב-32 אחוז מהשדה), כפו 27 איבודים שהפכו ל-38 נקודות, ומסרו 27 אסיסטים מ-42 סלי שדה.

הנבחרת כמובן עדיין עומדת באור הזרקורים בעקבות הטענה מעוררת המחלוקת של קובי בריאנט, שהקבוצה הנוכחית יכולה הייתה לנצח את הנבחרת האגדית מ-1992, זו שכללה את מייקל ג'ורדן, לארי בירד ומג'יק ג'ונסון בין השאר. אחרי שגורדן ובארקלי כבר גיחכו על האמירה, גם מג'יק הצטרף לביקורת: "אחרי שיהיו להם 23 אליפויות ו-11 שחקני היכל התהילה, שידברו איתי". לארי בירד, מנגד, סיכם את את הסוגיה במדויק: "הם כנראה יוכלו לנצח אותנו. לא שיחקתי כבר 20 שנה, ואני זקן".

ביום שני הקרוב הנבחרת האמריקאית תשחק נגד ברזיל בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully