וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימן בדאלאס, לופז בנטס, הווארד נשאר, בריאנט בדיחה

ברוק לופז חתם בברוקלין והותיר את סופרמן באורלנדו, קוליסון וקיימן בדאלאס. בארקלי צוחק על בריאנט בקרב על ה"דרים טים"

מעט מעליב לכנות את זה כ"עונת המלפפונים", ובכל זאת, חלון ההעברות ב-NBA ממשיך להיות סוער ומעניין. להלן מספר עדכונים.

* לאחר שברוקלין הודיעה שהיא מפסיקה את השיחות עם דוויט הווארד, הנטס החתימו את הסנטר ברוק לופז לארבע שנים תמורת 60 מיליון דולר. לופז, כידוע, אמור היה להיות גורם משמעותי בטרייד שתציע ברוקלין לאורלנדו על הווארד, אבל אחרי החתימה הוא לא יוכל לעבור בטרייד עד ה-15 בינואר. הג'נרל מנג'ר של אורלנדו עדיין לא פוסל אפשרות לעשות עסקה עם יוסטון ועם הלייקרס על "סופרמן", אך לא מן הנמנע שהווארד יפתח את העונה, ואולי אף יסיים אותה, באורלנדו.

* דאלאס מאבריקס הגיעה להסכם עם הסנטר כריס קיימן, והגרמני הוותיק יקבל 8 מיליון דולר לעונה. גם אינדיאנה התעניינה בקיימן, אבל בסופו של דבר החליטה להשוות את ההצעה על רוי היברט (58 מיליון דולר לארבע שנים).

* דאלאס, שאיבדה כבר את ג'ייסון קיד וכנראה גם את ג'ייסון טרי, צפויה לצרף לקו האחורי שלה את דארן קוליסון בטרייד עם אינדיאנה: הפייסרס ישלחו לדאלאס את קוליסון ודנטיי ג'ונס, ואינדיאנה תקבל בתמורה את יאן מהימני. על פי הדיווחים, היעד הבא של דאלאס הוא אלטון ברנד.

* ג'יי ג'יי היקסון סיכם לעונה אחת בפורטלנד.

סטיב נאש הוצג בלייקרס, ומתחיל לדבר על אליפות

צ'ארלס בארקלי נגד קובי

נמשכים ויכוחי הסרק בארה"ב על איזו נבחרת גדולה יותר: הדרים טים של 1992, או הנבחרת הנוכחית של האמריקאים ללונדון. קובי בריאנט הדליק את האווירה כשטען שהנבחרת הנוכחית טובה יותר. "מבחינת כדורסל", אומר בריאנט, "עש להם יותר פיזיות, עם שחקנים כמו רובינסון, יואינג וקרל מלון. אבל הם גם היו מעט מבוגרים יותר, עם שחקנים לקראת סוף הקריירה. אצלנו יש חבורה של סוסי מירוץ צעירים, שחקנים רעבים לכדור. אז אני לא יודע, זה יהיה קשה, אבל אני חושב שיכולנו לנצח אותם".

מנגד, צ'ארלס בארקלי, אחר מחברי הנבחרת האגדית של 1992, טען שהנבחרת ההיא הייתה מנצחת את הנוכחית בהפרש דו ספרתי. "פשוט התחלתי לצחוק", הוא אמר על הדברים של בריאנט, "בן כמה קובי בריאנט? בן 34? והוא קורא לנו זקנים? היינו אולי בני 28 או 29, מייקל ג'ורדן ואני באותו גיל. שנינו היינו בני 29. מלבד לבריאנט, לברון ודוראנט, אני לא חושב שמישהו מהנבחרת הנוכחית יכול היה להיכנס לקבוצה ההיא שלנו". כזכור, הנבחרת של 1992 כללה את לארי בירד, מייקל ג'ורדן, צ'ארלס בארקלי, מג'יק ג'ונסון, קרל מלון, דייויד רובניסון, פטריק יואינג, כריס מאלין, קלייד דרקסלר, ג'ון סטוקטון וסקוטי פיפן.

ליגת הקיץ: חמש נקודות ללאזמה, שש לג'ון שייר

ליגת הקיץ של ה-NBA נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי), כשבמוקד עמד משחקה של בוסטון מול אינדיאנה. הסלטיקס ניצחו 77:85 ושמרו על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים, כאשר לא פחות משישה שחקנים סיימו בספרות כפולות, ובראשם ג'ארד סאלינג'ר, שקלע 16 נקודות.

סטפון לאזמה מיודענו, ששיחק במכבי תל אביב, שיחק שמונה דקות וחצי וקלע חמש נקודות. אצל הפייסרס, שספגו הפסד ראשון, הבולט היה לאנס סטפנסון, שהוזכר בשנה שעברה כמועמד להפועל ירושלים, סיים משחק מצוין עם 19 נקודות.

אוקלהומה הביסה 62:83 על דטרויט אחרי שהובילה לכל אורך המשחק. הת'אנדר, עבורם זהו ניצחון ראשון בליגת הקיץ, נהנו מיכולת טובה של לזאר הייווד, גארט טמפל ורג'י ג'קסון שקלעו 15 נקודות כל אחד. אוסטין דיי סיים עם 18 נקודות לפיסטונס, שספגו הפסד ראשון.

פילדלפיה גברה 71:79 על ברוקלין, שהידרדרה למאזן 3:0. ג'ון שייר, ששיחק בשנה שעברה במכבי תל אביב ומנסה להרשים אצל הסיקסרס, שיחק 18 דקות וסיים עם שש נקודות. בצד השני, ג'ף פוט מיודענו לא קלע ב-16 הדקות שבהן שיחק, בעוד בריאנט דאנסטון ששיחק בהפועל חולון קלע 14 נקודות. במשחק נוסף: יוטה ניצחה 75:79 את אורלנדו.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully