וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נעשתה פנייה לעוז יפרח

12.7.2012 / 18:18

הבלם שסייע להפועל רמת גן לעלות לליגת העל, עשוי לשוב לקבוצת נעוריו. אימון: פלצ'וק ואקסברד כבשו ב-1:2 על ראשל"צ

הפועל באר שבע פנתה הערב (חמישי) לבלם עוז יפרח, שגדל במועדון וסייע בעונה שעברה להפועל רמת גן להעפיל לליגת העל. הבלם בן ה-30, ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב ובמכבי הרצליה, נמצא בתוכניות של המועדון במסגרת הניסיון למצוא זר בכיר לעמדת הבלם ושחקן ישראלי נוסף, שייאבק על מקומו ברוטציה. עדיין לא ברור האם עודד גביש יישאר בקבוצה, משום שהוא מחוזר על ידי מספר מועדונים באירופה. כל עוד לא התקבלה הצעה עבורו, במועדון יחפשו בלם ישראלי אחד.

לאחר שהתברר שניר נחום חתם בבני יהודה, במועדון ימשיכו להתמקד גם במציאת בלם זר ומגן ימני. הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ' ובלם נבחרת מקדוניה דניאל מויסוב נותרו המועמדים הבכירים להגיע לוורסמיל, אבל ייתכן שיגיעו בלמים נוספים למבחנים.

בנושא אחר: במשחק אימון שנערך אחר הצהריים גברה הקבוצה 1:2 על הפועלראשון לציון. ניקולאס פלצ'וק מצא את הרשת בדקה השישית, והקפיץ את 500 האוהדים שהגיעו לחזות במשחק. בדקה ה-19 ראשון לציון של אייל לחמן איזנה את התוצאה מרגלי קובי בדש, שהגיע מהפועל חדרה. שבע דקות אחר כך באר שבע החזירה את היתרון אליה ולמעשה השיגה את הניצחון, משער של עידו אקסברד. נס זמיר וינון ברדה נכנסו בחצי השעה האחרונה, אבל לא הצליחו להגדיל את התוצאה. וויליאם נג'ובו לא פתח בהרכב הקבוצה ושולב לקראת סיום המחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully