וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ארנון טמיר חתם לעונה אחת

הקשר ששיחק בנס ציונה, הרשים בתקופת המבחנים והצטרף לקבוצה של בנין. אימון: צמד לסבע ב-2:2 מול קצ'קמטי ההונגרית

מכבי נתניה ממשיכה להיות הקבוצה הפעילה ביותר בחלון ההעברות של ליגת העל. טל בנין השלים היום (חמישי) את צירופו של שחקן הרכש השמיני שלו במהלך הקיץ, כשהמועדון הודיע רשמית על החתמתו של הקשר ארנון טמיר לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות. טמיר הרשים בתקופת המבחנים בקבוצה והמריא איתה למחנה האימון בהונגריה.

טמיר בן ה-26, שגדל בבית"ר נס טוברוק, עבר במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שם שיתף פעולה עם ליאור רפאלוב ועדן בן בסט, ושיחק גם בבית"ר שמשון תל אביב. את העונה האחרונה העביר בסקציה נס ציונה מהלאומית, בשורותיה כבש חמישה שערי ליגה.

רשימת המצטרפים למכבי נתניה עד כה כוללת את השוער לואיג'י צ'נאמו, אורי שטרית, דרגאן צ'ראן, יוסי שבחון, עלי חטיב, עומר פרץ, עידן שריקי וכעת גם טמיר. הבלם הפולני דריוש פטרשאק ממשיך להיבחן.

הערב לא הצליחה נתניה להשיג את ניצחונה השלישי ברציפות במחנה האימונים בהונגריה, כשסיימה ב-2:2 מול קצ'קמטי המקומית. אחמד סבע כבש בדקה ה-47 מבישול של עומר פרץ, לעיניהם המשתאות של לאסלו צה וסטפן שאלוי, שניים מההונגרים היותר מוצלחים ששיחקו בישראל, אבל קצ'קמטי הפכה את התוצאה, לפני שסבע השלים צמד ואיזן בבעיטה חופשית בדקה ה-85.

הרכב מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, דריוש פטרשאק, אורי שטרית, ארנון טמיר, עומר צלישר, עלי חטיב, עידן שריקי, עומר פרץ, אחמד סבע.

עמותת האוהדים סיכמה מול המועדון על תחילת מכירת מנויים מכל הסוגים למשחקי הקבוצה בעונת 2012/13. מחיר מבוגר דרך העמותה ליציעים א' ו-ג' יעמוד על 689 שקלים במקום המחיר המקורי שנקבע על 810 שקלים. בנוסף, תגייס העמותה תציע חידוש חברות ותגייס חברים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully