וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה ביקש: המגרש בקרית שלום הורחב

11.7.2012 / 12:19

מאמן מכבי ת"א דרש שמידות מגרש האימונים יהיו זהות לאלו של אצטדיון בלומפילד. הקבוצה תמריא למחנה אימונים ביום שני

ברני ארדוב

צילום וידאו: דניאל בוק. עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב המשיכה גם הבוקר (רביעי) באימוני טרום העונה, כאשר ביום שני הקרוב, תמריא הקבוצה למחנה אימונים בלה מאנגה בספרד. המאמן אוסקר גרסיה ומאמן הכושר חואן טוריסו, המשיכו אתמול וגם היום באימוני ריצה, לצד תרגולים של הנעת כדור ותנועה.

באימונים האחרונים ניתן לראות כיצד אוסקר מתעכב פעם אחר פעם, על כל נושא הנעת הכדור, כאשר הוא מתרגל שוב ושוב תרגילים של מסירות מדויקות בנגיעה בכדור, תוך כדי תנועה במגרש. המאמן לא מוותר לשחקניו, עוצר את התירגולים פעם אחר פעם ומסביר כי לא יסבול איבודי כדור או מסירות שאינן מדויקות.

במהלך השבוע שעבר, ביקש אוסקר לקבל את המידות המדויקות של כר הדשא באצטדיון בלומפילד ולאחר שהתקבלו הנתונים, ביקש המאמן הספרדי להרחיב את הסימון במגרש האימונים בקרית שלום, על פי המידות של בלומפילד. "קרויף ואוסקר מתעכבים על כל דבר. רמת המקצוענות שלהם בפרטים הקטנים היא פשוט מדהימה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט.

במועדון ממתינים להתפתחויות בגזרת צמד הזרים, הקשר האריס מדוניאנין והבלם הקרואטי רוברט פונצ'ץ, שקיבלו אישור לחפש לעצמם קבוצה. סוכניו של מדוניאנין מתקשים בשלב זה למצוא לשחקן קבוצה, בעוד שסוכנו של פונצ'ץ מנהל בימים אלה מגעים עם קבוצה מהליגה השניה בגרמניה וקבוצה נוספת מבלגיה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

הבוקר ביקרו באימון הקבוצה, ילדי מועדון הכדורגל של עודד מכנס מנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully