וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "השחקניות מפוקסות וחדורות אמונה"

10.7.2012 / 17:24

מאמן נבחרת הנשים מתכונן למשחק החוץ מול הונגריה (19:00, ער' 1), שהפסד בו יחסל את הסיכוי להעפיל לאל' אירופה

נבחרת הנשים של ישראל נחתה אמש (שני) בהונגריה לקראת המשחק המכריע במוקדמות אליפות אירופה מול הנבחרת המקומית מחר (19:00, שידור ישיר בערוץ 1). היום ערכו בנבחרת אימון באולם בשופרון, העיר בה ייערך המשחק, כששי דורון ואורטל אורן נעדרו מהאימון. "יש לנו שתי שחקניות חולות שלא מתאמנות, אני מקווה שעד מחר הן ירגישו טוב", אמר המאמן אלי רבי לקראת ההתמודדות.

ישראל מגיעה למשחק בידיעה שהפסד להונגריות, שניצחו בארץ במשחק הראשון 46:64, ישלח אותה הביתה ללא הכרטיס לאליפות אירופה. מנגד, ניצחון ישאיר סיכוי בסיטואציות מסוימות. במידה ובמשחק המקביל תנצח בלארוס את אוקראינה, ישראל תשמור על סיכוי בכל מקרה, כשניצחון בהפרש גבוה מ-18 נקודות, יקבע שניצחון על פורטוגל ישלח את הנבחרת לאליפות בצרפת. במקרה ואוקראינה תנצח את בלארוס, הסיכוי היחיד של ישראל יהיה בניצחון מעל 12 נקודות, וגם אז תצטרך הנבחרת לקוות לנס ביום המשחקים האחרון בשבת.

"אנחנו מגיעים עם מוכנות טובה, גם מבחינה מערכתית אנחנו במצב טוב. השחקניות מפוקסות וחדורות אמונה שאפשר לנצח פה. אנחנו רוצים לשמור על התקווה לעלות ואין ספק שהמשחק הפך למשמעותי ביותר", אמר אלי רבי לקראת המשחק.

נועה גנור, שהצטיינה בניצחון ההירואי על בלארוס ביום שבת האחרון הוסיפה: "משהו כנראה השתחרר במשחק הזה, האמת שחיכיתי לרגע שזה יקרה. עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. אני עדיין מרגישה שאני יכולה לתת עוד הרבה, אבל זה פחות משנה, מה שהנבחרת צריכה אני אתן, בין אם זה יותר ניכר בסטטיסטיקה או לא. אתן את היכולת האישית שלי בהגנה ובאנרגיות, העיקר לנצח יום רביעי, זה מה שחשוב".

נבחרת הנשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully