וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ הצטרף לרשימת המועמדים לנבחרת רוסיה

ההתאחדות הרוסית פרסמה את רשימת 13 המאמנים המועמדים לתפקיד. גם גווארדיולה, קאפלו, בניטס, ליפי וביילסה הוזכרו

ההתאחדות הרוסית עשתה היום (שלישי) סוף לפחות לחלק מהשמועות, כאשר פרסמה את רשימת המועמדים (הארוכה) שלה לאימון נבחרת רוסיה. השם החדש והמפתיע ברשימה הוא שמו של הארי רדנאפ, מאמן טוטנהאם עד הקיץ האחרון שלא קיבל בסופו של דבר את המשרה בנבחרת אנגליה ולמעשה נפל בין הכסאות. אחריו ניצבים גם המאמן האיטלקי פאביו קאפלו ומאמן ברצלונה לשעבר פפ גווארדיולה. לפי אנשי ההתאחדות, אלו המועמדים המועדפים להחליף את דיק אדבוקאט ההולנדי.

הרשימה המלאה כוללת 13 מאמנים, וביניהם גם מרסלו ביילסה שעתידו באתלטיק בילבאו לא ברור וכן רפא בניטס ומרצ'לו ליפי הוותיקים. גם מועמדים מקומיים יש להתאחדות הרוסית, כולל ואלרי גזאייב, יורי סיומין ואנדריי קובלב.

כזכור, רוסיה סיימה את יורו 2012 בצורה מאכזבת מאוד, לאחר שניצחה 1:4 את צ'כיה במשחק הפתיחה ובסופו של דבר הודחה כבר בשלב הבתים, לאחר תיקו מול פולין והפסד ליוון. גם רוברטו מאנצ'יני היה בין המועמדים לתפקיד, אך הוא העדיף להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי.

בפולין, לעומת זאת, כבר מינו מאמן חדש. ולדמאר פורנאליק, שאימן בשלוש השנים האחרונות את רוך חוז'וב, קיבל את המשרה הלאומית ויחליף בתפקיד את פרנצישק סמודה, שעזב את הנבחרת לאחר שכשל בשלב הבתים של יורו 2012, אותו אירחה פולין יחד עם אוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully