וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ברוסיה: פאביו קאפלו מעוניין לאמן את הנבחרת

מועמדים נוספים בבורסת השמות להחליף את אדבוקאט: גווארדיולה, לב, ספאלטי ושוסטר, אך סיכוי גם למינוי מאמן מקומי

חודשיים בלבד לפני תחילת מוקדמות מונדיאל 2014, נמצאת נבחרת רוסיה בבלגן ניהולי. נשיא ההתאחדות סרגיי פורסנקו התפטר בעקבות הכשלון המהדהד ביורו 2012, ועל כן הבטחותיו למנות את מחליפו של דיק אדבוקאט עד לסיום הטורניר אינן רלוונטיות עוד. כידוע, אדבוקאט הודיע כבר לפני הטורניר שיעזוב את מוסקבה, מאחר ולא הגיע לסיכום מחודש עם ההתאחדות, וחתם באיינדהובן.

בורסת השמות ברוסיה לוהטת, ולפי הדיווחים האחרונים מעוניין פאביו קאפלו להתמנות לתפקיד. המאמן האיטלקי שהתפטר מנבחרת אנגליה בפברואר הוזכר לפני מספר חודשים כמועמד לאנז'י מחצ'קלה. המגעים אמנם לא הניבו דבר, אך יש לו קשרים ענפים עם האנשים הקובעים בצמרת הכדורגל הרוסי. בשלב זה עשוי אלכסנדר בורודיוק, שחקן העבר ששימש כעוזרם של חוס הידינק ואדבוקאט, ונחשב לאהוד מאוד בקרב השחקנים, להתמנות למאמן הזמני עד למשחק הידידות מול חוף השנהב ב-15 באוגוסט. אי אפשר לפסול אפשרות כי בורודיוק יקבל בהמשך את התפקיד על בסיס קבוע.

מלבד קאפלו, הגיש את מועמדותו לתפקיד ניקולאי פיסארב, מאמן הנבחרת הצעירה שהצליח בעבר עם הנבחרת בכדורגל חופים. עיתונאים רבים מנסים לקדם את מועמדותו של ואלרי גזאייב, מאמן נבחרת וצסק"א מוסקבה לשעבר, שמכהן כיום כנשיא אלאניה ולאדיקווקאז. גם יורי קרסנוז'אן, אלמוני יחסית מחוץ לגבולות המדינה, הוא בעל סיכויים מסויימים, אם כי פחותים. שמות נוספים שהוזכרו בשבועות האחרונים הם לוצ'יאנו ספאלטי האיטלקי, שלא משתוקק לעזוב את החוזה הנהדר בזניט, וכן ברנד שוסטר, ואפילו פפ גווארדיולה ויואכים לב.

רוסיה תפתח את המוקדמות ב-7 בספטמבר בבית מול צפון אירלנד, ולאחר מכן תגיע לרמת גן להתמודדות עם נבחרת ישראל ב-11 בספטמבר.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully