וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מנסה להיפטר מצ'אק אידסון

הקבוצה הקטאלנית מציעה לאקס מכבי תל אביב מיליון אירו בתמורה להתרת חוזהו. בשלב זה אידסון אינו מתרצה

ברצלונה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הקרובה, אולם שחקן אחד כלל לא נמצא בתוכניות שלה: צ'אק אידסון. על פי פרסומים בספרד, אקס מכבי תל אביב, שחתום לעונה נוספת, נמצא במשא ומתן עם הבלאוגרנה בכדי להתיר את חוזהו בקבוצה.

על פי הדיווחים, ברצלונה, שבנתה על אידסון רבות עם החתמתו בקבוצה בעונה שעברה, מעוניינת להיפטר מחוזהו הכבד, שנאמד בכשני מיליון אירו לעונה. בחוזה הקיים הייתה אף אפשרות להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים בהמשך, אך ברצלונה מעוניינת לשחרר אותו בעודו תחת חוזה ואף מציעה לשלם לו פיצוי בסך מיליון אירו. בשלב זה, אידסון אינו מתרצה ומעוניין להשלים עונה נוספת בקבוצה בהתאם לחוזה.

אידסון בן ה-32 עבר שנה מלאת עליות וירידות. הוא החל את העונה עם יכולת משכנעת, אך דעך ככל שהעונה התקדמה, בין היתר עקב מספר פציעות שהשביתו אותו לתקופות קצרות. את העונה החולפת סיים עם ממוצעים של 7.7 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ביורוליג. בליגה הספרדית רשם מספרים דומים עם 7.9 נקודות ו-2.2 אסיסטים.

על פי הדיווח, ברצלונה מחכה לשחרורו הרשמי של אידסון על מנת להודיע על החתמתו של הסנטר ניית'ן ג'אווי. האוסטרלי שיחק בעונה החולפת בקזאן הרוסית והצטיין במדיה נגד הקטאלנים בסדרת רבע גמר היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully