וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס: "הווארד ואני רצינו לשחק יחד כבר לפני שנים"

לא רק מיאמי: רכז הנטס חשף כי שוחח עם הווארד על האפשרות לשחק יחד כבר בבייג'ינג: "רק ככה אפשר להתמודד מול ההיט"

העסקה הסיבובית שבמרכזה יישלח דווייט הווארד לברוקלין נטס, נראית קרובה מתמיד. כעת חושף כוכב הנטס, דרון וויליאמס, שהאריך זה לא מכבר את חוזהו בקבוצה, כי התוכנית לחבור להווארד נרקמה כבר מזמן. שחקני מיאמי לברון ג'יימס, דווין ווייד וכריש בוש, היו הראשונים שזממו מזימה לחבור יחדיו וכעת, מתברר כי הם לא היחידים שעשו כן.

בראיון שמתפרסם היום (שלישי) בתקשורת האמריקאית, הודה וויליאמס בכך. "אני ודווייט דיברנו על זה שנרצה לשחק יחדיו כבר לפני ארבע שנים. בהתחלה הייתי מודאג מעניין הווארד, אבל כעת אני משתדל שלא להטריד את עצמי, כי תרחיש דומה כבר קרה בחודש פברואר. אני מקווה שהוא אכן יצטרף אלינו בסופו של דבר", סייג וויליאמס וניסה לצנן את ההתלהבות.

בנייתה של הברוקלין נטס, והטרייד הצפוי של הווארד, מוסיפה להיות שיחת היום בספורט האמריקאי. וויליאמס, שנמצא כעת בעיצומם של ההכנות למשחקים האולימפיים עם הנבחרת האמריקאית, נראה נרגש לאור ההחתמות האחרונות של הנטס.

כזכור, החתימו הנטס בנוסף לוויליאמס, את הגארד המצוין ג'ו ג'ונסון מאטלנטה, כשגם הפורוורד המוערך ג'ראלד וואלאס יישאר בקבוצה. "ברוקלין הולכת להיות דבר גדול וזה היה פקטור חשוב בהחלטה שלי לחתום מחדש בקבוצה. ההחתמה של ג'ו ג'ונסון הייתה זו שגרמה לי לקבל את ההחלטה באופן סופי", אמר וויליאמס.

וויליאמס אף התייחס לביקורת הנשמעת לגבי איחוד כוחות מהסוג הזה, שהחל, כאמור, עם הטריו המוביל של מיאמי. כעת, צפות שוב הביקורות על כך, אך לשיטתו של וויליאמס, "זו הדרך היחידה שיש כרגע בכדי להתמודד עם מיאמי".

"בין אם הווארד יגיע ובין אם לאו, יש לנו סגל נהדר. ברוקלין זה מקום שלא היה בו שושלת ספורט אמיתית מאז שנות החמישים. זו עיר שצמאה לכדורסל", חתם וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully