וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נדליקו מאטיץ' יאמן את מכבי קרית מוצקין

הקבוצה הצפונית הפתיעה עם מינוי המאמן הסרבי, שהיה מועמד לנבחרת ישראל והדריך את לוב. "נקווה שבנבחרת יצטערו"

מכבי קרית מוצקין הודיעה הערב (שני) על אחת ההחתמות היותר מעניינות בליגת העל בכדוריד, כשר מינתה את הסרבי נדליקו מאטיץ' למאמנה החדש. הסרבי בן ה-51, מאמן נבחרת לוב עד לתקופה האחרונה, עבד בעבר גם במצרים ובעונה שעברה שימש במקביל גם כמאמן בליגה הבכירה בסרביה. הוא אף היה אחד המועמדים לאימון סגל הזהב של ישראל, ובקרית מוצקין יחליף את יגאל גושן, שהדריך את הקבוצה בשנתיים האחרונות.

קרית מוצקין כבר ידעה ניסיון טוב עם מאמן זר, כאשר בעבר היה זה קספר ביליץ' הקרואטי שהצליח בקבוצה הצפונית. "הוא היה בין המועמדים האחרונים לאמן את נבחרת ישראל, וכבר נפגשו איתו בבלגרד. עכשיו, אני מקווה שבנבחרת יצטערו שלא לקחו אותו", אמר הערב בחיוך היו"ר פיני ליבוביץ'. "קרית מוצקין רוצה לעשות פריצה, ונקווה שנוכל להטמיע כאן את הכדוריד הסרבי של משמעת וטקטיקה ונביא אותו לצפון. אני שמח מאוד שהצלחנו להביא מאמן בקנה מידה אירופי.

ליבוביץ' לא שכח לסגור חשבון עם המאמנים המקומיים: "חבל שמאמנים ישראלים מליגת העל שהיו מועמדים, עושים את הכדוריד למען הפרנסה ולא למען הספורט. הכוונה שלי היא שאף מאמן ישראלי, מליגת העל, לא היה מוכן להגיע למוצקין בגלל המרחק. זה אומר כנראה שהכדוריד פחות חשוב מהנוחיות".

בתוך כך, המקשר הסרבי אלכסנדר ג'ורג'ביץ' עזב את מוצקין להפועל קרית אונו. גם השותף שלו לקו האחורי, פיליפ שצ'פנוביץ', חתם בליגה הרוסית. במוצקין מתכוונים להתחזק כעת בשני "שוטרים" (זורקים) סרבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully