וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס ברצוקאס מונה למאמן אולימפיאקוס

היווני בן ה-47 יחליף את דושאן איבקוביץ' וידריך את אלופת אירופה. אנדריי קירילנקו צפוי להמשיך בשורות הסגנית צסק"א

אלופת אירופה אולימפיאקוס הודיעה הערב (ראשון) כי מצאה מחליף לדושאן איבקוביץ' הסרבי, כשמינתה לתפקיד המאמן את גאורגיוס ברצוקאס. המאמן בן ה-47 מגיע לאלופה היוונית אחרי שנתיים בפאניוניוס וייכנס לנעליו הגדולות של השועל הוותיק, שהעדיף לעזוב את הקבוצה ולהתמקד בעבודתו בנבחרת סרביה. ברצוקאס נחשב לאחד המאמנים המוכשרים ביוון ואף הוכתר למאמן העונה ב-2010. בתפקידיו הקודמים עבד גם בלאריס ומארוסי, שם החל כעוזרו של פנאיוטיס ינאקיס.

המשא ומתן בין הצדדים ארך כשבועיים, והיום כבר הרשה לעצמו ברצוקאס לומר: "אני גאה ונרגש לאמן במועדון כמו אולימפיאקוס. מדובר במועדון שזכה העונה באליפות אירופה ואליפות יוון, קבוצה עם היסטוריה מפוארת. זה כבוד גדול ומוטלת עליי אחריות גדולה. אני רוצה להודות למר אנגלופולס שבחר בי להיות האיש שיעזור לקבוצה להשיג הצלחות נוספות".

ובינתיים, באתר "יורוהופס" מדווחים כי כוכב צסק"א אנדריי קירילנקו החליט להישאר בקבוצה ולא לחזור ל-NBA. כזכור, בקיץ שעבר חתם השחקן לשלוש שנים והחליט להישאר בצסק"א גם כאשר השביתה ב-NBA הסתיימה. קירילנקו יכול להשתחרר מצסק"א חזרה לליגה הטובה בעולם עד ה-12 ביולי, אך הוא החליט להמשיך באירופה שנה נוספת על מנת לנסות לעזור לקבוצה לזכות ביורוליג, אחרי ההפסד המאכזב לאולימפיאקוס בגמר.

קירלינקו קלע אשתקד 14.1 נקודות, הוריד 7.5 ריבאונדים, מסר 2.4 אסיסטים והוסיף 1.5 חטיפות בממוצע למשחק בשלב הבתים ובשלב הטופ 16 של היורוליג. את צסק"א ידריך בעונה הבאה המאמן האיטלקי אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully