וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "אפילו לא חלמתי להיות כאן שוב"

האמריקאית שהשלימה זכייה חמישית בווימבלדון היתה נרגשת מאוד: "לא הפסקתי להאמין". רדוונסקה: "השבועיים הטובים בחיי"

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס מתחבקת עם אחותה, ונוס. רויטרס
רצתה את מה שיש לאחותה. סרינה ו-ונוס וויליאמס/רויטרס

בפעם האחרונה שהניפה סרינה וויליאמס תואר גראנד סלאם, השנה היתה 2010. הבמה: טורניר ווימבלדון. הערב (שבת) חזרה האמריקאית בענק, כשזכתה בפעם החמישית בטורניר היוקרתי שבלונדון, לאחר שגברה על אגניישקה רדוואנסקה 1:6, 7:5, 2:6 והניפה תואר גראנד סלאם מספר 14, מה שכמובן צפוי לקדמה בצורה משמעותית בדירוג העולמי, בחזרה אל הטופ. האמריקאית פתחה את המשחק בסערה, וכבר היתה בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל קאמבק נהדר של הפולנייה במערכה השניה מנע זאת ממנה. במערכה השלישית שוב הראתה וויליאמס מדוע היא אחת הגדולות ששיחקו את המשחק, כשמצאה את הדרך לסגור את המשחק, והשלימה את הניצחון המתוק כל כך ואת הזכייה בתואר.

וויליאמס היתה נרגשת מאוד לאחר הזכייה, ונזכרה ברגע הקשה בקריירה שלה, אז עברה ניתוח לא פשוט שהשבית אותה למשך תקופה ארוכה. "הייתי בבית החולים לפני שנתיים, ועכשיו אני כאן ואני כל כך שמחה", אמרה סרינה וויליאמס בסיום. "לא חלמתי אפילו להיות כאן שוב, אבל אף פעם לא הפסקתי להאמין". וויליאמס הנרגשת לא הצליחה לעצור את הדמעות בסיום, במיוחד כפנתה אל משפחתה: "תודה לכולם, תודה למשפחה שלי, אני אוהבת אתכם מכל הלב ולעולם לא הייתי יכולה לעשות זאת בלעדיכם".

על המשחק עצמו אמרה האמריקאית: "זה היה מאוד קשה, רדוונסקה שיחקה כל כך טוב, וזו הסיבה שהיא כל כך טובה בגיל כה צעיר. צריך לפרגן לה מאוד על המשחק היום". כשנשאלה האם העובדה שהיא בת 30 לא מפריעה ליכולת שלה אמרה וויליאמס: "מבחינה מנטלית אני בת 12 או 13". עם הזכייה בטורניר הנוכחי, השוותה סרינה את מספר הזכיות בווימבלדון לזה של אחותה, ונוס, עם חמש זכיות. "תמיד רציתי את מה שהיה לונוס, אז הייתי צריכה להעתיק ממנה עכשיו", צחקה סרינה.

אגניישקה רדוונסקה, שחלמה להפוך לפולנייה הראשונה שזוכה בתואר גראנד סלאם בעידן המודרני של הטניס, היתה מאוכזבת מאוד בסיום, אך ניסתה לראות את הצדדים החיוביים. "אני עדיין רועדת מהמעמד הזה. כמובן שאני מאוד גאה להגיע לכאן, ואנסה לחזור לכאן בשנה הבאה. זה לא היה היום שלי, וסרינה פשוט היתה טובה מדי עבורי היום. אלו היו השבועיים הטובים ביותר בחיי, ואני מאוד מודה לקהל שעודד אותי".

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר ווימבלדון

אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולניה. רויטרס
לא היה היום שלה. רדוונסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully