וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מוס: "זה בית קשה, ננסה להגיע מוכנים"

הפורוורד של סיינה על מכבי ת"א: "היא קבוצה חזקה". מאמן אלבה: "נהדר עבורנו שוב לארח קבוצה כמו מכבי תל אביב"

במכבי תל אביב יודעים שזכו אתמול (שישי) להגרלה נוחה מאוד בסיבוב הראשון של היורוליג. הצהובים ישחקו העונה עם סיינה, אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום ושאלון, כשהם ייצאו לדרך ב-11/12 באוקטובר לדרך עם משחק חוץ בספרד נגד מלאגה, וינעלו את שלב הבתים מול הגרמנים בבית ב-13/14 בדצמבר. דייויד בלאט הודה ש"ההגרלה נוחה ממה שהייתה יכולה להיות", אבל איך מתייחסים אצל היריבות להגרלה?

הפורוורד של סיינה דייויד מוס אמר: "זה בית קשה, כפי שאפשר לצפות ממפעל ברמה גבוהה כמו היורוליג. אנחנו נפגוש קבוצות חזקות כמו מכבי תל אביב ואלבה ברלין, אבל גם מלאגה, פרוקום ושאלון חזקות. ננסה להיות מוכנים ולהיאבק כדי להשיג הכי הרבה שאפשר כפי שעשינו בשנים האחרונות".

מאמן אלבה ברלין סשה אוברדוביץ' הוסיף: "יש לנו בבית כמה מהקבוצות הכי טובות ביורוליג. זה נהדר עבורנו ועבור האוהדים שלנו לארח שוב בברלין קבוצות כמו מכבי תל אביב וסיינה. למרות זאת, זה יהיה קשה מאוד, ואנחנו נגיע לכל משחק כדי לנצח".

המנהל הספורטיבי של מלאגה מאנולו רוביה: "אנחנו תמיד מדברים אם הבתים קשים או לא, אבל אין בתים קלים בתחרות הזו. מכבי, סיינה ואלבה הן קבוצות טובות מאוד. נצטרך להגיע לפולין כדי לשחק נגד פרוקום, שגם היא קבוצה קשה והייתי גם בשאלון ואני יודע למה לצפות. אף אחת מהיריבות שלנו היא לא קבוצה קלה. ננסה לנצח כמה שיותר משחקים כדי לשמור על סיכוי להגיע לטופ 16".

על ריבוי המשחקים העונה, הוסיף רוביה: "ככל שיש יותר משחקי יורוליג, יש יותר אטרקטיביות לאוהדים. אם נגיע לטופ 16, זה יהיה נהדר לשחק יותר משחקים מכיוון שנפגוש יריבות קשות. אנחנו צריכים לשמור על המעמד שהשגנו בשנים האחרונות ולהגיע לטופ 16, זו המטרה הראשונה שלנו".

מאמנה של שאלון גרג בינו: "ביורוליג אין קבוצות קטנות. למרות שזה בית קשה, אנחנו חייבים שתהיה לנו האמביציה להגיע לטופ 16. המשחקים הביתיים יהיו חשובים מאוד. לפגוש את מכבי, סיינה ומלאגה זה כבוד עבורנו. אנחנו לא תבוסתנים, נצטרך להעלות את רמת המשחק שלנו כדי להפתיע".

מכבי ת"א עם סיינה, אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום ושאלון

דיוויד בלאט: "ההגרלה נוחה ממה שהייתה יכולה להיות"

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully