וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ההגרלה נוחה ממה שהייתה יכולה להיות"

6.7.2012 / 13:46

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהבית המוקדם: "מחפשים שני שחקנים בכירים". גודס: "בית מאוד נוח". הצהובים יפתחו בחוץ מול מלאגה

מכבי תל אביב זכתה היום (שישי) להגרלה נוחה בשלב הבתים ביורוליג. הצהובים ישחקו בבית ב' עם אלופת איטליה, סיינה, וכן אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום גדיניה הפונלית ושאלון הצרפתית. האלופה הישראלית הוגרלה מהדרג הראשון ונמנעה ממפגש עם אריות כמו צסק"א מוסקבה וריאל מדריד וכן משחק פיקנטי עם האקסים ריצ'רד הנדריקס וקית לנגפורד במילאנו.

גם המאמן דיוויד בלאט נאלץ להודות שמדובר בהגרלה נוחה: "נכון שיכול היה להיות יותר גרוע וניערך למה שיבוא. ההגרלה יותר נוחה ממה שהייתה יכולה להיות. אני לא חושב שזה רעיון טוב להיכנס לשאננות. בגלל שהקבוצה תהיה קבוצה חדשה, לחלוטין עדיף שנבנה אותה כמה שיותר טוב ומוקדם כדי שנוכל לגבש אותה בצורה טובה להמשך הדרך על מנת שנהיה קבוצה כמה שיותר חזקה".

על יוגב אוחיון אמר המאמן: "אני מקווה שיוגב יהיה במכבי, אבל אני לא יכול להבטיח את זה. העניין הזה הרבה מעבר לידע שלי או ליכולת שלי לקבוע. זה כנראה הולך לכיוון משפטי וחבל מאוד. הוא חלק חשוב מהקבוצה ואני מקווה שהוא רוצה להיות חלק מהקבוצה. אם כן, מה טוב. אם לא, נתמודד".

על הרכש העתידי אמר: "אנחנו מחפשים שחקן בכיר בעמדה 1-2 ואנחנו מחפשים שחקן בכיר בעמדה 5 ויהיה עוד מהלך בדרך. אלכס טיוס? יכול להיות. אנחנו מחפשים שחקן פוסט אפ וכך נוכל להעמיד קו קדמי חזק וכן עוד גארד בכיר במקום לנגפורד".

עוזרו גיא גודס אמר לוואלה! ספורט: "הבית יחסית מאוד נוח. יש את סיינה שהחליפה מאמן ויש חוסר וודאות לגבי מקאלב ואנדרסון, מלאגה, שגם לשם הגיע מאמן חדש והיא תמיד תהיה קבוצה, אבל בסך הכל זה בית מאוד נוח. אנחנו צרכים לעשות את העבודה ולהצליח לעלות לטופ 16 חד וחלק בלי הרבה סיפורים. את פרוקום לא מכיר יותר מדי וגם באלבה ברלין חש מאמן חדש, כך שנצטרך לראות איך הדברים יתפתחו בקבוצות. יש בתים הרבה יותר מסוכנים עם קבוצות הרבה יותר קשות. קיבלנו בית טוב".

היו"ר שמעון מזרחי נותר דיפלומטי כהרגלו: "קיבלנו קבוצות עם מסורת מכובדת מאוד ביורוליג כמו סיינה ומלאגה. גם אלבה ופרוקום מכירות מצוין את היורוליג ולשאלון היתה עונה נהדרת בצרפת. לא מנצחים משחקים על הנייר. אנחנו צריכים לבוא הכי חזקים וטובים שאנחנו יכולים להיות ולהמשיך הלאה, לטופ 16, שיהיה מרתק עוד יותר בפורמט החדש שלו. אנו שוקדים במרץ על השלמת הסגל לעונה הקרובה, ואני יכול להבטיח לכולם שתהיה לנו יופי של קבוצה".

דני פדרמן, מנכ"ל הקבוצה ומבעלי מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "בשנים האחרונות הוכח שבתים שנראים כמו בית המוות לפתע עברו יחסית חלק, ובבתים שהוגדרו קלים לכאורה - היו הפתעות. מדובר בליגה ברמה גבוהה. אין משחקים קלים. כמו בכל עונה, אנחנו עושים הכנות להיות הקבוצה הטובה ביותר ללא תלות בזהות הקבוצות עימן נשחק בשלב כזה או אחר".

מכבי תפתח במשחק חוץ מול מלאגה ב-11 או ב-12 לאוקטובר. לאחר מכן יארחו הצהובים את סיינה (18-19/10), יצאו לשאלון (25-26/10), יארחו את פרוקום (1-2/11) ויחתמו את הסיבוב הראשון בברלין, אצל אלבה (8-9/10). בסיבוב השני, לוח משחקי הבית והחוץ יתהפך, כשהשלב הראשון כולו יגיע לסיומו ב-13 או ב-14 לדצמבר.

הגרלה נוחה מאוד למכבי תל אביב ביורוליג

הכירו את יריבות מכבי תל אביב בשלב הבתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully