וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני כל כך שמח, שיחקתי מצוין"

השוויצרי חגג עלייה לגמר ווימבלדון שמיני: "שמח לשחק פה שוב על התואר. יהיה קשה, אבל בשביל רגעים כאלה אני משחק טניס"

שלוש שנים אחרי הביקור האחרון שלו, אז גבר על אנדי רודיק בגמר 2009 במשחק בלתי נשכח, רוג'ר פדרר שב הערב (שישי) לגמר טורניר ווימבלדון, המעמד החביב עליו לאורך הקריירה הכי מפוארת שראה עולם הטניס. פדאקספרס, שבעיני רבים נראה כבר כהולך לקראת דמדומי הקריירה, הגיע לטורניר מהמקום השלישי בעולם, אבל נתן הצגה מול אלוף השנה שעברה נובאק דג'וקוביץ' וגבר עליו בארבע מערכות נפלאות 3:6, 6:3, 4:6, 3:6.

כעת, בגמר הגרנד סלאם ה-24 (!) בקריירה, הוא ינסה לזכות בתואר מספר 17: "אני כל כך שמח, שיחקתי מצוין היום ובכל הטורניר למעשה", אמר השוויצרי, "נובאק היה טוב גם הוא, שתי המערכות הראשונות עברו מהר ובהמשך היה לי קצת יותר מזל בנקודות השבירה. הקהל נהנה והיה משחק מצוין".

פדרר ישחק בפעם השמינית בגמר הטורניר, תוך שהוא שובר את השיא של פיט סמפראס למשחקי גמר על הדשא המפורסם: "כשהפסדתי כאן לפני שנתיים, לא נדהמתי מכך שלא הגעתי לגמר, בניגוד לאנשים אחרים. בשנה שעברה גם הפסדתי כאן, שוב ברבע הגמר. יש לי כל כך הרבה זכרונות טובים מהמגרש המרכזי ואני שמח לשחק פה שוב על התואר".

לקראת המשחק ביום ראשון, בו יפגוש את אנדי מארי או ג'ו וילפריד צונגה, אמר פדרר: "לא משנה מי יהיה היריב שלי בגמר, זה יהיה קשה. גם מול צונגה הפסדתי כאן וגם מול מארי, שניצח אותי יותר משאני אותו, אבל בשביל הרגעים האלה אני משחק טניס".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully