וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "אני וקובי בריאנט מתאימים אחד לשני"

הרכז החדש של הלייקרס מאושר מהמעבר: "אוריד ממנו הרבה לחץ. זו הזדמנות גדולה". גאסול: "הוא השחקן הכי נדיב ב-NBA"

אחת ההחתמות המסקרנות ביותר ב-NBA התרחשה אתמול (רביעי) בלילה, כאשר סטיב נאש חתם לשלוש שנים בלוס אנג'לס לייקרס. הרכז המופלא בן ה-38 העדיף ברגעים האחרונים את הקבוצה מהוליווד על פני הצעות מטורונטו וניו יורק, ובכך סיים שמונה שנים נפלאות בפיניקס.

"ההנהלה של פיניקס ממש לא רצתה לעשות את זה, אבל למזלי, הם שקלו זאת מחדש, ראו מה הם מקבלים עבורי, והם החליטו שזו עסקה שיכולה לעזור להם", סיפר נאש, והוסיף כי היה חשוב לו להישאר קרוב למשפחתו וילדיו, שמתגוררים בפיניקס: "הילדים שלי הם הכל עבורי, ולראות אותם 3-4 פעמים בחודש במקום 3-4 פעמים בשנה, זה הבדל ענק. גם מבחינת כדורסל העסקה הזאת מאוד הגיונית עבורי".

אוהדי פיניקס סאנס מחזיקים שלט לסטיב נאש. Christian Petersen, GettyImages
אוהדי פיניקס לא יאהבו לראות אותו אצל היריבה הגדולה, אבל איך אפשר לשנוא את סטיב נאש?/GettyImages, Christian Petersen

"זו היתה הפתעה גם עבורי", אמר נאש. "לפני שבוע וחצי אמרתי שיהיה לי קשה לשים את המדים של הלייקרס, אבל דברים כאלה קורים. זה פנטסטי עבורי להגיע לקבוצה טובה שתתמודד על אליפות". סוכנו של השחקן, ביל דאפי, סיפר: "העניין המשפחתי היה לו מאוד חשוב, ואז היתה לו הזדמנות לשחק במקום מאוד תחרותי וזה נפלא אחרי כל מה שהוא תרם לפיניקס. הוא כבר מתבגר, והגיע הזמן להתחיל מחדש במקום אחר".

נאש אף סיפר כי שוחח עם הכוכב הגדול ביותר של הלייקרס לפני ביצוע העסקה: "היה חשוב לי לדבר עם קובי בריאנט ולוודא שהוא בסדר עם זה, שהוא יכול לדמיין אותנו משחקים ביחד. קובי היה נלהב. הוא אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים ואני מקווה שהכדור יהיה אצלו הרבה זמן, אבל ההגעה שלי תוריד ממנו הרבה לחץ, ככה מישהו אחר ייצור מהלכים גם לו וגם לאחרים, ואולי ישיג לו נקודות קלות, והוא לא ייתקע ויצטרך לזרוק על מגן או שניים. אני חושב שאנחנו מתאימים אחד לשני בשל הכישורים שלנו".

שחקן פיניקס סאנס סטיב נאש מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Chris Carlson, AP
שיתוף פעולה מרתק. נאש וקובי, כעת ביחד/AP, Chris Carlson

על האפשרות כי כעת הלייקרס יבצעו טרייד נוסף וינסו לצרף את דוויט הווארד אמר הרכז הקנדי הבלתי נגמר: "הוא שחקן מיוחד, כישרון מיוחד, ואני מבין מדוע הלייקרס רוצים אותו. אבל אני גם יודע שעבורי זו הזדמנות מצוינת לשחק עם פאו גאסול ואנדרו ביינום, זה יהיה מדהים, ככה שאני אפילו לא מתחיל לחשוב מה יקרה עם דוויט".

פאו גאסול פרגן בחזרה, ואמר: "זה יהיה כבוד ענק לשחק לצד סטיב נאש. הוא עושה את כל השחקנים שלצידו טובים יותר, והוא השחקן הכי פחות אנוכי והכי נדיב ב-NBA".

ג'ארד דאדלי, אחד מחבריו הטובים ביותר של נאש בפיניקס, נפרד מהרכז המופלא: "הוא לא רק השחקן הכי טוב איתו שיחקתי, אלא גם השחקן הכי לא אנוכי איתו שיתפתי פעולה. אני מאחל לו את הטוב ביותר, זה מגיע לו. הוא הפך המון שחקנים לעשירים, וזה רק הוגן לתת לו הזדמנות לשחק בקבוצה שיכולה לזכות באליפות".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

דוויט הווארד שחקן אורלנדו מג'יק. AP
אפילו בלעדיו. הלייקרס נראים מאוד מסקרנים. דוויט הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully