וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוואנסקה: "חלמתי על הרגע הזה מאז שאני ילדה"

הפולניה העפילה לראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם: "הידיים רעדו תחילה", ותפגוש את סרינה, שאמרה: "מאוד רציתי את זה"

אגניישקה רדוואנסקה הורידה היום (חמישי) חתיכת קוף מהגב: לראשונה בקריירה שלה היא העפילה לגמר טורניר גרנד סלאם, ועשתה זאת בסטייל עם ניצחון על אנג'ליק קרבר הגרמניה 3:6, 4:6 כדי להגיע לגמר בווימבלדון.

"שיחקתי טוב מאוד היום", אמרה המדורגת 3 בעולם בסיום המשחק. "היה לי משחק קשה ברבע הגמר וזה תמיד קשה נגד אנג'י, ולכן טוב שהיה לי יום מנוחה אתמול. כמובן שזה היה חצי גמר גרנד סלאם, והייתי לחוצה בהתחלה. את מנסה את המיטב, אבל לפעמים את עושה יותר מדי, והידיים רועדות מעט, אבל אחרי כמה משחקונים השתחררתי. חלמתי על זה מאז שאני ילדה. כולם רוצים לשחק בגמר גרנד סלאם. אלה השבועיים הטובים ביותר בקריירה שלי".

בעקבות הניצחון שלה וההדחה המוקדמת של מריה שראפובה, הפולניה תטפס עם פרסום דירוג ה-WTA הקרוב למקום הראשון בעולם אם תנצח את סרינה וויליאמס. "אני שמחה מאוד מכיוון שהרגשתי שמה שעשיתי הוא כבר הצלחה גדולה, ולהיות כאן בגמר זה גדול עוד יותר. הטורניר הזה הוא אחד הגדולםי בהיסטוריה של הטניס בפולין, ואני שמחה להיות חלק מזה".

לאחר העלייה של רדוואנסקה, סרינה וויליאמס חיקתה אותה, כשגברה 3:6, 6:7 על ויקטוריה אזרנקה. זוהי הפעם השביעית שהאמריקאית מעפילה לגמר בטורניר הדשא, אחרי שהשנה היא נעצרה בשמינית הגמר באוסטרליה ובסיבוב הראשון ברולאן גארוס. אם סרינה תשיג ניצחון נוסף, היא תזכה בפעם החמישית בטורניר ותעשה זאת לראשונה מאז 2010.

"עבדתי קשה מאוד, מאוד רציתי את זה", אמרה וויליאמס אחרי הניצחון. "אזרנקה שיחקה טוב מאוד ומעט נלחצתי במערכה השנייה. פשוט התחלתי להתרגש כשהתקרבתי לגמר, ואני לא יכולה לעשות את זה. שמחתי מאוד לנצח בשובר השוויון".

סרינה וויליאמס חוזרת לגמר ווימבלדון

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully