וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סרינה וויליאמס ורדוואנסקה העפילו לגמר

האמריקאית (6) תחפש זכיה חמישית בטורניר אחרי 3:6, 6:7 מצוין על אזרנקה (2), הפולניה (3) גברה על קרבר (8) 3:6, 4:6

סרינה וויליאמס ואגניישקה רדוואנסקה העפילו לגמר טורניר ווימבלדון, ויתחרו על הגביע הגדול מכולם ביום שבת. האמריקאית הנפלאה שכבר זכתה בטורניר ארבע פעמים גברה על ויקטוריה אזרנקה 3:6, 6:7, בעוד רדוואנסקה עשתה את העבודה וגברה על אנג'ליק קרבר 3:6, 4:6.

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס חוגגת. רויטרס
מי יכול לעצור אותה? סרינה וויליאמס/רויטרס

אגניישקה רדוואנסקה - אנג'ליק קרבר 3:6, 4:6

המסע הנהדר של אגניישקה רדוואנסקה נמשך, כאשר המדורגת שלישית בטורניר העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר גרנד סלאם. הפולניה שניצחה בסיבובים הקודמים את מריה קירילנקו וקמילה ג'ורג'י אמנם נהנתה מהגרלה קלה יחסית בטורניר, ובכל זאת אי אפשר שלא להצדיע לה. קרבר, מנגד, מסיימת גם היא טורניר נפלא עם השוואה של השיג השיא שלה בגרנד סלאמים - הגעה לחצי הגמר אחרי שאשתקד היא הודחה בסיבוב הראשון.

הגרמניה המדורגת 8 בטורניר היא זו שפתחה טוב יותר, ושבירה מהירה סייעה לה לעלות ל-1:3 במערכה הראשונה. אלא שרדוואנסקה העבירה הילוך, השיגה שתי שבירות משלה, ניצחה שישה משחקונים רצופים וחתמה את המערכה עם אייס בדרך ל-3:6 מרשים. במשחקון החמישי של הסט השני השיגה רדוואנסקה שבירה נוספת ועלתה ל-2:4. ביתרון 3:5 הגישה הפולניה לניצחון במערכה ובמשחק, אך קרבר שברה בחזרה, ונשארה במשחק. המדורגת שלישית הראתה אופי של ברזל, לא נתנה ליריבתה להשלים את הקאמבק, ועם שבירה משלה ניצחה 4:6 במערכה, וחגגה העפלה נפלאה לגמר.

ההעפלה לגמר היא הישג גדול עבור רדוואנסקה וגם עבור הטניס הפולני, שמקבל, לראשונה מזה 75 שנה, נציגה בגמר ווימבלדון. ואם זה לא מספיק, זכיה בטורניר תעלה אותה לפסגת הדירוג העולמי שיתפרסם ביום שני.

הטניסאית הפולניה אגניישקה רדוואנסקה. רויטרס
ההישג הגדול בקריירה שלה. רדוואנסקה/רויטרס

סרינה וויליאמס - ויקטוריה אזרנקה 3:6, 6:7

כשסרינה וויליאמס הודחה בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, היו שמיהרו להספיד את האמריקאית הנהדרת. ובכן, הערב סרינה הוכיחה לכל המבקרים כי היא ממש לא גמרה את הסוס, כאשר המשיכה במומנטום מהניצחון על פטרה קביטובה ברבע הגמר, הדיחה את המדורגת שניה בעולם ותנסה לזכות ביום שבת בפעם החמישית בטורניר היוקרתי. אזרנקה, שהשוותה את הישג השיא שלה בווימבלדון עם הגעה לחצי הגמר, ממשיכה להיראות חסרת אונים מול האמריקאית, וצונחת לפיגור 8:1.

שתי השחקניות שמרו על הגשותיהן בחמשת המשחקונים הראשונים בלי בעיות מיוחדות, וסרינה הוליכה 2:3. האמריקאית הציגה טניס פשוט מצוין, ובמשחקון השמיני היא סיפקה מספר נקודות יוצאות מהכלל שסייעו לה לשבור לראשונה במשחק, לעלות ל-3:5 ולהגיש לניצחון במערכה. המדורגת שישית בעולם עשתה בדיוק את זה, וסגרה עניין עם 3:6 בסט הראשון.

סרינה השיגה שבירה נוספת במשחקון השלישי של המערכה השניה ועלתה ל-1:3. במשחקון השישי השיגה סוף סוף אזרנקה אפשרות שבירה ראשונה במשחק, סרינה השיבה עם אייס, ובכל זאת הבלארוסית השיגה את השבירה והשוותה את המשחק ל-3:3. הבלארוסית נראתה טוב מאוד במשחקונים הבאים ועלתה ל-4:5, אך סרינה לא ויתרה וכפתה שובר שוויון, ובו שוב נראתה הרבה יותר עוצמתית, ובאופן טיפוסי סגרה עניין עם אייס גדול שהקנה לה 6:8 בטיי-ברייק, 6:7 במערכה, והעפלה משמחת במיוחד לגמר.

טניס בוואלה! ספורט

הטניסאית הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. רויטרס
פשוט לא יכולה על סרינה וויליאמס. אזרנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully