וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי ידון בפסילת סיעת "עוז"

5.7.2012 / 14:37

סיעתו של צביקה שרף פנתה לבית המשפט, שיבחר האם להתערב בהחלטה לפסול אותה מלהשתתף בבחירות לאיגוד הכדורסל

המאבק על הבחירות לאיגוד הכדורסל אינו מסתיים. לאחר שאמש (רביעי) מינה בית הדין העליון של איגוד הכדורסל את עו"ד יהושע גרוס לבודק חיצוני לפרשת פסילת סיעת "עוז", חלה תפנית נוספת בפרשה. נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז השופטת הילה גרסטל קבעה היום דיון דחוף בבקשת הסיעה בראשות צביקה שרף ושאול אייזנברג, שיוצגה באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג, ליום ראשון בשעה 7 וחצי בבוקר, במעמד כל הצדדים כולל איגוד הכדורסל, אבנר קופל ורו"ח מוטי גולנסקי, שהיה זה שפסל את הסיעה מלהשתתף בבחירות.

סיעת "עוז ביקשה מבית המשפט מספר דברים מהותיים וביניהם לקבוע כי הודעת איגוד הכדורסל כי סיעת עוז פסולה להעמיד את רשימתה בבחירות הקרובות, בטלה. צו לפיו הודעתו של רו"ח גולנסקי שנשלחה אל ראש הרשימה המתחרה, ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל, בטלה ומבוטלת. צו הצהרתי כי הודעתו הבלתי מנומקת של רו"ח גולנסקי לפיה לסיעת עוז יש פחות מ-10 אחוז תמיכה בטלה ומבוטלת.

בין היתר דורשת סיעת עוז צעדים נוספים, כי בבחירות הקרובות יבחרו להנהלה 29 חברים ולא 39 כפי שקבע רשם העמותות וצו שקובע שכל הבחירות וכל ההתנהלות ינהל על פי הנחיות רשם העמותות. בסיעה מעריכים כי לאחר התערבות בית המשפט המחוזי, תסתיים הסאגה והבחירות ב-11 ליולי ייערכו עם שתי רשימות, הרשימה שלהם והרשימה המאוחדת של מרכזי מכבי, הפועל, בית"ר, אליצור ואס"א.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully