וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת "עוז" נפסלה מלהשתתף בבחירות לאיגוד הכדורסל

2.7.2012 / 15:58

ראש הרשות לבקרת תקציבים קבע כי סיעת עוז לא השיגה מספיק חתימות כדי להשתתף בבחירות. הסיעה צפויה לערער

ראש הרשות לבקרת תקציבים של איגוד הכדורסל, רואה חשבון מוטי גולנסקי, הודיע היום כי בבדיקה שערך כי הטפסים שהוגשו אמש (ראשון) על ידי סיעת עוז של צביקה שרף ושאול אייזנברג לא כללו 10 אחוז של טפסים תקינים מבעלי זכות ההצבעה ולכן לא יוכלו להשתתף בבחירות. מנגד הרשימה הכוללת את נציגי מכבי, הפועל, אליצור ובית"ר הציגה למעלה מ-10 אחוז של טפסים תקינים ולכן היא תתמודד בבחירות.

רו"ח גולנסקי ציין בהודעתו כי כל הטפסים שהוגשו ע"י צביקה שרף, שאול איזנברג ואחרים לא כללו אימות חתימות ע"י עו"ד כנדרש, אולם הבדיקה נערכה למרות זאת על סמך הטפסים שהוגשו.

המשמעות של ההודעה היא כי סיעת עוז לא תתמודד בבחירות, ורק הרשימה שהוצעה על ידי הסיעה המאוחדת תהווה את הנהלת איגוד הכדורסל, ולמעשה הבחירות יכללו רק אפשרות אחת. משמעות נוספת היא כי אבנר קופל, המועמד של הרשימה לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, ייבחר לתפקיד.

מסיעת עוז נמסר כי "לא קיבלנו את הודעת רו"ח גולנסקי, ומן הראוי שהיינו מיודעים על כך לפני שמוציאים הודעה לתקשורת. כשנקבל את המידע נתייחס אליו". בסיעה הודיעו כבר אתמול כי אין בכוונתם לוותר, בעקבות המהלך של הסיעה המאוחדת, שלכאורה הוביל לכך שהם אינם יוכלו להשתתף בבחירות. הסיעה צפויה לפנות לבית המשפט בכוונה שיתערב בהחלטה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully