וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה נגד מוריניו: "ההערות שלו הן בזבוז זמן"

אנדרס אינייסטה ביטל את הביקורת של מאמן ריאל מדריד על הסגנון של ספרד. על מועמדותו לתואר שחקן השנה: "מגיע למסי"

אנדרס אינייסטה הגיב להאשמות של ז'וזה מורינו, שתקף את סגנון המשחק של נבחרת ספרד במהלך אליפות אירופה האחרונה. כזכור, אחרי ה-1:1 של ספרד מול איטליה בשלב המוקדם, מוריניו טען ש"זה לא טוב שצ'אבי, אינייסטה ופברגאס מתמסרים ביניהם מבלי לאיים על השער של בופון. היה מאמץ גדול מצד הנבחרת, אבל בלי חלוץ, המשחק של ספרד הוא עקר". כמובן שאחרי הגמר, מול אותה איטליה, הדברים של מוריניו נשמעים לא רלוונטיים.

אנדרס אינייסטה, שנבחר לשחקן המצטיין ביורו, סבור ש"אלה היו הערות אופורטוניסטיות, מאחר שהן הגיעו אחרי התיקו מול איטליה. הערות מהסוג הזה הן בזבוז זמן. זכינו בטורניר הזה עם השיטה הזאת ועם השחקנים האלה, וזה משהו שאסור לנו לשכוח".

אינייסטה גם התייחס לסוגיית שחקן השנה, תואר עליו הוא יתחרה עם כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי - המועמדים הנצחיים והמנצחים הבלתי מעורערים בשנים האחרונות. פלה הברזילאי כבר הצהיר ש"הגיע הזמן לשקול את איקר קסיאס כמועמד לתואר שחקן השנה", אבל אינייסטה נשאר צנוע.

"מאוד מחמיא לי שמחשיבים אותי לאחד השחקנים הטובים באירופה, זה נהדר שיודעים להעריך את העבודה הקשה שלך", אומר כוכב ברצלונה, "אבל כדור הזהב זה לא משהו שאני מחליט. אני חושב רק על לשחק טוב ולשמח את האוהדים. אני הייתי נותן את הפרס למסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully