וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבקרה: "להצהרות של חיים רמון אין תוקף משפטי"

הבקרה לא תאשר את הליך מכירת הפועל תל אביב אם טביב יקבל כספים מקופת המועדון. אי בהירות לגבי גודל התקציב

מסיבת העיתונאים שנערכה אחר הצהרים ובה הצהירו חיים רמון ומשה תאומים כי הפועל תל אביב עברה לידיהם הותירה לא מעט סימני שאלה. למרות הצהרות על חילופי המשמרות, ההסכם בין אלי טביב לרמון עדיין לא הופקד בבקרה. שם טוענים כי עד שלא יראו את ההסכם ויאשרו אותו, כל הדיבורים על כך שטביב מחוץ לקבוצה לא רלוונטים. מעבר לכך, בבקרת התקציבים מדגישים כי אם בהסכם יופיע שכספים אמורים לצאת מקופת המועדון, לפי התכנון של רמון בעונה הבאה, ההסכם כזה לא יאושר. גורם בבקרה אמר לוואלה! ספורט: "בהפועל תל אביב אוהבים לצאת בהצרות, אבל להצהרות הללו אין תוקף משפטי".

זאת ועוד. למרות רצונו של רמון ורצון האוהדים להנהיג שיטת ניהול חדשה, כרגע אין מי שיפקיד ערבויות בבקכה. אם רמון ירצה להפקיד ערבויות שכאלה, הוא ייאלץ לחשוף את אנשי העסקים העומדים מאחוריו - מה שסירב לעשות בתוקף במסיבת העיתונאים. בכלל, בכדי שהרעיון שבבסיסו לאוהדים יהיו 50 אחוזים מהקבוצה ייצא לפועל, כפי שהוצהר על ידי רוכשי הפועל ואוהדי הקבוצה, המועדון יזדקק ללא מעט אישורים.

בהתאחדות קיים רצון לראות את טביב מחוץ לקבוצה, אך כל ההסכם חייב להיות כפוף לתקנון התאחדות. בנוסף, למרות ההצהרות של רמון ואנשיו על כך שישולמו לטביב 12 מיליון שקל בתוך שנה, כרגע קבוצת רמון עסוקה בגיוס כספים מאנשי עסקים אוהדי הקבוצה ויש בידיה פחות ממחצית הסכום.

רמון מסתמך על הבטחה של אוהדי הקבוצה כי יקבל שני מיליון שקל מתוך ה-12 שאמורים להגיע לטביב, אך זה נמצא בסימן שאלה. כלומר, בשלב זה אין שום שינוי בתקציב הקבוצה לעונה הבאה ואם הקבוצה לא תצליח למכור אלפי מנויים, תקציבה יעמוד על כ-17 מיליון שקל לערך. זאת כאמור אם הבקרה התקציבית תאשר את מהלך העברת הקבוצה לידי רמון.

חיים רמון הצהיר: "אלי טביב מחוץ להפועל תל אביב"

חמי אוזן מנתח את המהלך המתבשל בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully