וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "טביב לא קשור ולא יהיה קשור יותר להפועל ת"א"

חיים רמון ומשה תאומים הודיעו על רכישת המועדון: "המטרה היא שהאוהדים ירכשו מחצית מהמועדון. טביב יקבל 12 מיליון ש"ח. אם יהיו הרבה מנויים, יהיו שחקנים טובים בקבוצה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: יותם בן דוד

זמן קצר אחרי הודעת הפועל תל אביב על כך שהמועדון עובר מידיו של אלי טביב לקבוצת הניהול בראשותו של הח"כ לשעבר חיים רמון, כינסו היום (רביעי) רמון ומשה תאומים מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב כדי להודיע מצידם על רכישת המועדון.

הבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, משה תאומים. קובי אליהו
רוצים שהמועדון יהיה של האוהדים. תאומים ורמון/קובי אליהו

רמון פתח ואמר: "חשבתי שהמהלך הזה תלוי מאוד בכך שהוא יהיה חשאי כמה שניתן. המהלך התנהל במשך תקופה ארוכה והעובדה ששמרנו על חשאיות עזרה לכך שהוא בא אל סיומו. מרגע זה קבוצה בראשותי היא הבעלים של הפועל תל אביב. המועדון סבל בשנתיים האחרונות מסכסוכים בין בעלים והדברים הללו פגעו בקבוצה. אני מאלו שמאמינים שאם הדברים היו תקינים אפשר היה לזכות באליפויות בשנתיים האחרונות".

רמון הוסיף: "לאור העובדה שכל כך הרבה גורמים פנו אלי וביקשו ממני לקחת אחריות, החלטתי שאם התנאים שהצבתי ימולאו, אני אהיה מוכן לקחת את האחריות ואת הקבוצה. אני בשם אנשים נוספים - רכשנו את הקבוצה ב-12 מיליון שקל שאמורים להיות משולמים עד סוף עונת הכדורגל הבאה. בהמשך הוא יקבל עוד חמישה מיליון שקל. כל חובות המועדון שנוצרו בתקופת אלי טביב ינוכו מהסכום הזה.

"אלי טביב איננו יותר בעלים של הפועל תל אביב למרות שהוא עדיין רשום בהתאחדות. טביב לא חוזר להפועל תל אביב. זה היה תנאי ברור וחד משמעי. טביב איננו קשור יותר להפועל תל אביב ולא יהיה קשור יותר להפועל תל אביב.

"המטרה שלנו היא להביא לכך שהקבוצה הזו תהיה הראשונה בישראל ששייכת לאוהדים. אגב, אין פה מישהו שהוא לא אוהד הפועל. יש כאלו שיותר וכאלו שפחות, אבל כל מי שמעורב בקניית המועדון, הוא אוהד. מי שלא אוהד - יהיה. הכוונה היא שהאוהדים ירכשו מחצית מהמועדון והחצי השני יונפק כך שכל אחד יוכל להגיד שיש לו שבריר מנייה - אני מדבר על סדר גודל של 150 שקל. מבחינתי האוהדים הם הלב והנשמה של הפועל תל אביב - יותר מבכל מקום אחר".

רמון המשיך: "הפגישה הראשונה שלי הייתה עם האוהדים - לא עם ניצן שירזי. רציתי גיבוי ואני שמח שהם נתנו אותו. אני רואה באוהדים שותפים מלאים. כל דבר יהיה בשיתוף איתם. הדרך הניהולית תהיה דירקטוריון, בו יישבו חלק מהרוכשים. אני מקווה שניתן יהיה לשלב שם גם נציג של שחקני העבר. מתחת לדירקטוריון תשב ההנהלה והיא תורכב מהאנשים הבאים: היו"ר יהיה פרופסור משה בר ניב והמנכ"ל יהיה אמיר לובין. המינוי השלישי יהיה חשב ואת השאר ימנו היו"ר והמנכ"ל.

"אם נראה שיש קנייה מאסיבית של מנויים, נוכל לבנות קבוצה יותר חזקה. יש לנו מבחן אדיר. אני פונה לאוהדים - אנא תקנו מנויים ומהר מהרגע שהם יוצאו למכירה - כדי שנוכל לבנות קבוצה טובה. אם יהיו מנויים, תהיה קבוצה טובה".

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי. קובי אליהו, קובי אליהו
יש לו בעלי בית חדשים. ניצן שירזי/קובי אליהו, קובי אליהו

משה תאומים, שחוזר למועדון כחבר דירקטוריון, אמר: "הפועל תל אביב מסמנת היום נתיב חדש בכדורגל הישראלי. חשבתי שסיימתי את פעילותי בקבוצה, אבל השנה האחרונה החזירה אותי למעגל הזה. אנחנו מחויבים לאוהדים כי מועדון הוא לא שחקנים, מאמנים והנהלה, אלא האוהדים. יש להפועל תל אביב את האוהדים הכי טובים והם הנכסים המרכזיים של המועדון".

תאומים הוסיף: "נצטרך את ההתגייסות של האוהדים. המלאכה גדולה ועכשיו זו השעה שלהם, של אוהדים ותיקים ומבוססים להוכיח את האהבה והנאמנות שלהם למועדון. מה שנשאר זה להפשיל שרוולים ולהביא את המועדון הזה לפסגות אליהן הוא שייך".

המאמן ניצן שירזי אמר: "מהיום הראשון שלי בהפועל תל אביב לא נהניתי מיום אחד של שקט, אבל רק מועדון בסדר הגודל הזה יכול לעמוד על הרגליים בסיטואציה כזו. נצטרך לחכות ולראות איזו קבוצה נעמיד. המטרה הראשונה היא להשאיר את הסגל שיש היום והדבר הבא יהיה לחזק אותו עם שניים-שלושה שחקנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully