וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט עשוי להישאר בנבחרת רוסיה

חוזהו של המאמן המוערך יסתיים אחרי המשחקים האולימפיים, אך באיגוד הרוסי מעוניינים להשאירו. במכבי תל אביב מתנגדים

מתיחות מסוימת קיימת בין דיוויד בלאט וראשי מכבי תל אביב, ואחת הסיבות לכך היא המשך פעולתו של המאמן בנבחרת רוסיה. באלופה הישראלית היו מעוניינים שבלאט יתעסק באופן בלעדי במועדון הצהוב, וזו גם היתה אחת הסיבות שהביאה לעיכוב בחתימה של המאמן על חוזה חדש ביד אליהו, אולם כעת מתברר כי בלאט עשוי להישאר בנבחרת רוסיה גם לאחר האולימפיאדה הקרובה.

כידוע, חוזהו של מאמן מכבי תל אביב בנבחרת רוסיה, אותה הוביל לזכיה היסטורית ביורובאסקט 2007, יסתיים אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון, אך באיגוד הכדורסל הרוסי מאוד מעריכים את עבודתו של בלאט. "החוזה שלו יסתיים בקרוב, אבל זה לא אומר שפשוט ניפרד", אמר נשיא האיגוד אלכסנדר קרסנקוב. "נשב אחרי האולימפיאדה ונדבר. מכבי רוצה שהוא יתרכז במכבי ואנחנו רוצים שהוא יתרכז ברוסיה, אבל יש לו שני חוזים ואיכשהו הוא ייאלץ להתמודד עם זה. הוא מנסה את הכי טוב שלו בשתי החזיתות, ונראה איך זה יילך".

בלאט קיבל את המושכות ברוסיה ב-2006, והוא נחשב לדמות מאוד מוערכת בנוף הכדורסל הרוסי. בינתיים, המאמן הישראלי הוליך את נבחרתו לפתיחה טובה לטורניר הקדם-אולימפי, כאשר סייע לרוסיה להביס את דרום קוריאה 56:91. המשחק הבא של הרוסים יהיה מול הרפובליקה הדומיניקנית הערב, כאשר 3 מתוך 12 הנבחרות המשתתפות בטורניר יעפילו למשחקים האולימפיים בלונדון.

אם בלאט יעזוב, המועמד המוביל להחליפו בנבחרת הוא שחקן העבר האהוב ואסילי קראסב, שאימן בהצלחה את טריומף המקומית אשתקד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully