וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתגבש סעיף שיתיר את חתימת דיוויד בלאט

14.5.2012 / 17:07

בהנהלת הצהובים מתכוונים לאפשר למאמן לעבוד בקיץ עם נבחרת רוסיה, אך להתנות את המשך עבודתו שם באישורם

דיוויד בלאט טרם חתם על החוזה, אולם ראשי מכבי תל אביב ממאנים להתרגש מהעיכוב. אחד הסעיפים שעורר מחלוקת ומעכב את החוזה הסופי מתייחס להיותו של בלאט גם מאמן נבחרת רוסיה. לוואלה! ספורט נודע כי בין בלאט ובין ראשי מכבי מתגבש סעיף שלפיו בלאט יאמן את נבחרת רוסיה במהלך הקיץ, אולם בקיץ הבא המשך כהונתו כמאמן נבחרת רוסיה תהיה תלויה באישורם של ראשי הצהובים. כמו כן, שני הצדדים מדסקסים האם לקבוע את חוזהו של בלאט לפי דולרים או שקלים.

יש לציין כי עוד בפגישות הראשונות עם דיוויד בלאט, בתקופה שבה הוא טרם התמנה למאמן מכבי, עלה הנושא של אימון נבחרת רוסיה וכבר אז דנו הצדדים בבעייתיות שבלאט יאייש את שני התפקידים בשתי המסגרות. בניגוד לפרסומים, ראשי מכבי אינם מבינים "מאיפה מגיעות הידיעות" לגבי קבוצות אחרות המנהלות מו"מ עם בלאט או מעוניינות בו. לגרסתם של קברניטי הקבוצה, עם בלאט יש סיכום לגבי רוב הפרטים, והם מאמינים כי המאמן יחתום בקרוב על החוזה איתם.

בתוך כך, ההנהלה הצהובה כבר הגישה לגאורגי שרמדיני הצעה לחוזה ארוך טווח והצדדים הגיעו לסיכום. גורמים טוענים כי הסנטר הגאורגי אף חתם כבר על החוזה. בקבוצה אף מעוניינים מאוד באלכס מאריץ' ובוחנים את מועמדותו של מייק באטיסט. כמו כן, מכבי הגישה הצעה משופרת לקית' לנגפורד ובקבוצה מאמינים כי יגיעו עימו לסיכום בימים הבאים.

בין המועמדים לעמדת הגארד נמצאים דונטיי דרייפר מצדביטה זאגרב וארון ג'קסון מבילבאו, אך עלותו נחשבת לגבוהה יחסית. לוואלה! ספורט נודע שמועמדותו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהיה מועמד כבר בעונה שעברה, שוב הועלתה בשיחות פנימיות. בנוסף קיימים במכבי מועמדים זולים יחסית מאירופה ביניהם ריקי היקמן מפזארו, שאליו ביצעה הקבוצה פנייה .

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully