וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "שלא ארצה להישאר? כולם אוהבים להיות כאן"

11.5.2012 / 10:16

שחקן מכבי ת"א, שעלתה לפיינל פור, התייחס לעתידו בקבוצה. מכבי הגישה הצעה משופרת לקית' לנגפורד, שמתקרב לחתימה

שחקני מכבי תל אביב, שהשלימו אתמול סוויפ מול מ.כ הבקעה ועלו לפיינל פור הישראלי, יזכו ליומיים של מנוחה לפני ההכנות למשימה האחרונה העונה.

שון ג'יימס סיכם את הניצחון על הבקעה אתמול ואמר: " זה היה משחק מול קבוצה שקצת רצתה לנקום בנו על ההפסד האחרון שלהם מולנו, אז הם הגיעו מאוד רעבים. מההתחלה אלו שני הדברים שעשו את זה קצת קשה יותר עבורנו מולם". ג'יימס הוסיף: "אנחנו לא רגילים שיש לנו 12 ימים, אני לא יודע איך זה ישפיע עלינו". ג'יימס התייחס לעובדה שדיוויד בלאט ביקש מההנהלה להוציא את הקבוצה למשחק אימון בחו"ל ואמר: "מה שההנהלה תרצה שאעשה, זה מה שאעשה. אם צריך משחק אימון או לא הם יחליטו, אני מוכן ואין לי בעיה עם שום החלטה". על כך שהוא מקבל יותר דקות הוסיף השחקן: ""אני מקבל דקות ומרגיש את הביטחון ואת ההזדמנות שנותנים, ומנסה לעשות הכי טוב לקבוצה".

לשאלה האם יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה ענה האמריקאי: "אני שולט במה שאני יכול ובידיים שלי, אני אוהב את מכבי ורוצה להישאר. למה שלא ארצה? כולם אוהבים להיות כאן. אני רוצה להיות כאן".

בתוך כך, אנשי מכבי תל אביב נפגשו עם קית' לנגפורד והגישו לשחקן הצעה משופרת לשנתיים. במכבי אופטימיים לגבי הישארותו של לנגפורד גם בעונה הבאה.

מכבי תל אביב הביסה את הבקעה 59:86

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully