וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו בחצי הגמר

השוויצרי (3) נראה נפלא וטאטא את יוז'ני עם 1:6, 2:6, 2:6, המדורג ראשון גבר על מאייר. מארי וצונגה ייפגשו בחצי השני

הקצב של ווימבלדון הולך ומתגבר, ואחרי יום משחקים מלא באקשן, נמשך הטורניר הנהדר גם היום (רביעי) עם רבעי הגמר של הגברים, שהיו לוהטים לא פחות למרות שהופרעו מעט על ידי הגשם. במוקד עמד המשחק בין אנדי מארי לדויד פרר והתקווה הבריטית (4) התקדם לחצי הגמר אחרי ניצחון 7:6, 6:7, 4:6, 6:7 על הספרדי (7) לאחר קרב מורט עצבים של שלוש שעות ו-52 דקות. מארי התגבר על הפסד במערכה הראשונה, היה חד מאוד במערכה השנייה שארכה 69 דקות וניצח בשובר שוויון. המשחק הופסק בשל גשם במהלך המערכה הרביעית, אבל מארי שמר על המומנטום ושוב עשה את העבודה בשובר השוויון. הבריטי הכה 15 אסים ו-57 ווינרים ועלה למאזן 5:6 מול הספרדי, שדווקא ניצח את שני המפגשים האחרונים בין השניים. מארי יפגוש בחצי הגמר את ג'ו ווילפרד צונגה.

רוג'ר פדרר (3) נהנה מהמגרש המרכזי, ובניגוד לצמד הסיבוב הקודמים, בהם שמט שלוש מערכות, הפעם הרשים מאוד מול מיכאל יוז'ני (26). השוויצרי נזקק ל-28 דקות בלבד בכל אחת משתי המערכות הראשונות בדרך ל-1:6, 2:6 זריז, כאשר גם בסט השלישי המומנטום של פדרר נמשך, בדרך ל-2:6 ולחצי הגמר. ויוז'ני? הוא מסיים את הטורניר, ונוצח למאזן של 14:0 מול המאסטרו השוויצרי. אולי בפעם הבאה.

יריבו של פדרר בחצי הגמר יהיה לא אחר מנובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, שגבר על פלוריאן מאייר הגרמני (31) 4:6, 1:6, 4:6. הסרבי המשיך את המומנטום המצוין משמינית הגמר מול ויקטור טרויצקי, הציג טניס מעולה בעיקר במערכה השניה, ועשה צעד נוסף אל עבר הגנה על התואר. מאייר, מצידו, מסיים טורניר מצוין ומשווה את הישג השיא שלו מהפעם הראשונה בה השתתף בוווימבלדון - ב-2004 - עם הגעה עד רבע הגמר.

שחקן נוסף שהעפיל לארבעת האחרונים הוא צונגה (5) הצרפתי, שמצא מספיק אנרגיות גם אחרי המותחן עם מרדי פיש בשמינית הגמר וניצח את פיליפ קולשרייבר הגרמני (27) 6:7, 6:4, 6:7, 2:6. זו השנה השניה ברציפות שצונגה מעפיל לחצי גמר ווימבלדון, כאשר גם עבור קולשרייבר עצם ההגעה לרבע הגמר מהווה את הישגו הטוב ביותר עד כה בטורניר.

קבלו את סיכום היום השמיני

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully