וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש בטוטנהאם: "מהתפקידים המסעירים באנגליה"

הפורטוגלי בן ה-34, שפוטר אשתקד מצ'לסי, חתם בטוטנהאם לשלוש שנים: "מאמין שאצליח פה". יקבל 70 מיליון ליש"ט לרכש

זה היה ברור כבר מיום שישי האחרון והיום (שלישי), זה גם הפך לרשמי. אנדרה וילאש בואש חוזר ללונדון והוא יאמן את טוטנהאם בשלוש העונות הקרובות, כך אישרו התרנגולים.

הפורטוגלי בן ה-34 פוטר כזכור מצ'לסי במהלך העונה שעברה אחרי מספר חודשים כושלים במיוחד. הוא הגיע לבלוז לאחר שהוביל את פורטו לזכייה נהדרת בליגה האירופית, אך הצלחה כאמור, לא הייתה בסיבוב הראשון בלונדון ואולי היא תגיע כעת, כשוילאש בואש יחליף את המאמן הארי רדנאפ, שפוטר מטוטנהאם בסיום העונה החולפת.

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו במועדון, אמר המאמן החדש: "טוטנהאם הוא מועדון גדול עם מסורת עניפה ותמיכה פנטסטית, גם כאן בלונדון וגם ברחבי העולם. אני מרגיש בר מזל להיות המנג'ר של המועדון. עבורי, מדובר באחד מתפקידי האימון המסעירים בפרמיירליג". על העונה הבאה אמר וילאש בואש: "היו לי כבר מספר דיונים עם ההנהלה והיו"ר, וחלקתי איתם את החזון שלי להתקדמות של המועדון. זוהי חבורה שכל מאמן היה רוצה לעבוד איתה, ויחד אני מאמין שנביא הצלחה בעונות הבאות".

וילאש בואש הועדף על פני לורן בלאן, שעזב לפני מספר ימים את נבחרת צרפת ובטוטנהאם הצהירו כי הם שמחים על הגעתו של מאמן צעיר ומקווים כי הוא יצעיר את הקבוצה כולה ויוביל אותה חזרה לליגת האלופות. הפורטוגלי ייאלץ להתמודד עם מספר שינויים מידיים בקיץ, ביניהן עזיבתו הצפויה של לוקה מודריץ', עליו מוכנה ריאל מדריד לשלם כ-35 מיליון ליש"ט.

המאמן החדש יזכה לכ-70 מיליון ליש"ט להבאת שחקנים והוא מעוניין בין היתר בגילפי סיגורדסון ויאן ורטונחן, כשגם ז'ואאו מוטיניו המצוין ודניאל סטארידג' הוזכרו כמועמדים לנחות בוויט הארט ליין.

היו"ר דניאל לוי אמר: "אני מאושר שאנדרה הסכים להיות המאמן החדש שלנו. יש לו מוניטין נהדר בנוגע לידע מקצועי של המשחק ובנוגע ליצירת קבוצות מאורגנות, שיודעות לשחק כדורגל אטרקטיבי והתקפי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully