וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש יוכרז כמאמנה של טוטנהאם בתחילת השבוע

דיווח: המאמן הפורטוגלי שפוטר מצ'לסי כבר סיכם לשלוש עונות ויחליף את הארי רדנאפ. על הכוונת: סיגורדסון, מוטיניו וסטארידג'

אנדרה וילאש בואש יוכרז בתחילת השבוע הבא כמאמנה החדש של טוטנהאם, כך מדווח היום (שישי) אתר Goal.Com. על פי אותו דיווח, המאמן הפורטוגלי שפוטר מצ'לסי כבר סיכם את כל תנאיו עם התרנגולים, וככל הנראה ביום שני יוצג באופן רשמי כמחליף של הארי רדנאפ ויחתום על חוזה לשלוש שנים בוויט הארט ליין.

וילאש בואש, לכאורה, כבר הגיע לסיכום עם ראשי טוטנהאם בתחילת השבוע, אך בשל עניינים משפטיים החתימה הרשמית לא יכולה להתבצע עד ה-1 ביולי. בתקשורת הבריטית טענו כי המאמן הפורטוגלי היה הבחירה השניה של יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, שניסה להביא למועדון דווקא את מאמן נבחרת צרפת לורן בלאן, אך לא הצליח.

עוד נטען כי המאמן הצעיר שהצעיד את פורטו לזכיה בליגה האירופית בעונת 2010/11 כבר החל לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה, ואחד משחקני הרכש הראשונים שלו ככל הנראה יהיה גילפי סיגורדסון, שאמור היה לעבור עם ברנדון רוג'רס מסוונסי לליברפול, אך כעת ייתכן ויבלה את העונה הקרובה דווקא בלונדון. עוד שחקן שנמצא חזק על הכוונת של וילאש בואש הוא בלם אייאקס יאן ורטונחן.

גם ז'ואאו מוטיניו הנפלא ודניאל סטארידג' הוזכרו כמועמדים להגיע לוויט הארט ליין תחת המאמן החדש, שככל הנראה ייאלץ להיפרד מהכוכב הגדול של התרנגולים בשנים האחרונות, לוקה מודריץ'.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully