וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס: "בקיץ הזה נזרעו הזרעים להצלחה בעתיד"

ג'ק אנגלידיס אופטימי לקראת העונה הקרובה במכבי תל אביב והבטיח: "עוד יהיו שינויים בסגל". גאל מרגוליס סיכם לחמש שנים

קובי אליהו

צילום: טל אנגלנדר
עריכה: מיכאל ברגמן

גאל מרגוליס, חלוץ קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, סיכם הבוקר (שלישי) על חוזה בקבוצת הבוגרים של המועדון לחמש השנים הקרובות. על הסיכום המתקרב דווח בוואלה! ספורט.

מרגוליס סיכם, קרויף: "מאושרים להשאיר כישרונות"

"אני שמח שסיכמתי על חוזה שישאיר אותי בחמש שנים הקרובות במועדון בו גדלתי. כאחד שהצטרף למכבי לקבוצת טרום ב' בגיל תשע-עשר זהו כבוד גדול וגאווה רבה להשתייך לקבוצה הבוגרת ואני כבר מחכה לפתיחת האימונים", אמר מרגוליס לאתר הרשמי.

לאחר הסיכום אמר מנהלה הספורטיבי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף: "אנחנו מאושרים להשאיר כישרונות מצוינים במועדון ומחכים לעבוד עם גאל על מנת לפקח אחר ההתקדמות המקצועית שלו". מרגוליס, שגדל במחלקת הנוער של המועדון הוקפץ בגיל 16 לקבוצת הנוער בעונת 2010/11 והיה שותף לזכייה בדאבל כשהוא כובש ארבעה שערים.

בגיל 17 וחודש ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת כשנכנס כמחליף בדקה ה-75 וסחט פנדל בניצחון 1:4 על מכבי נתניה במחזור הנעילה של העונה. בעונה שעברה הפך מרגוליס לבורג מרכזי בקבוצת הנוער כשכבש 16 שערי ליגה ב-27 הופעות בדרך לזכייה באליפות השנייה ברציפות.

אנגלידיס: "בוודאות יהיו שינויים נוספים"

המועדון ערך היום סיור לעיתונאים במתקן האימונים בקרית שלום, לאחר שחדרי ההלבשה וגם הטריבונה לאוהדים עברו שיפוץ במהלך הקיץ. בנוסף, הוצג לתקשורת גם אתר האינטרנט הרשמי החדש של המועדון, שיעלה לאוויר כבר מחר. מלבד הצגת האתר, הקבוצה הודיעה כי מכירת המנויים תיפתח מחר והפרטים, כמו גם המחירים, יופיעו באתר החדש שיעלה.

נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, אמר היום: "עבדנו הרבה מאוד זמן על בניית האתר הזה, כי אנחנו חושבים שלמועדון גדול ומפואר כמו מכבי תל אביב, ראוי שיהיה אתר אינטרנט מכובד. אחד הדברים ששמנו עליו דגש הוא הכנסת נתונים הנוגעים להיסטוריית המועדון, כאשר באתר החדש הדברים יהיו מרוכזים ברמה שלא הייתה קודם לכן ואפשר יהיה לראות נתונים מעשורים קודמים".

נציג הבעלים נשאל גם על חיזוק הקשר עם האוהדים והוסיף: "האוהדים של מכבי יקרים מאוד למועדון. השקענו מחשבה רבה גם בבניית האתר וגם במחירי המנויים שיצאו מחר למכירה".

אנגלידיס עסק גם בפן המקצועי: "אנחנו יודעים שכל הדברים מסביב חשובים מאוד, אבל הם לא באים על חשבון החלק המקצועי של הקבוצה. בשנים האחרונות נעשו מספר פעולות לחיזוק מבנה המועדון. עשינו את השינויים הנדרשים ואני מרגיש שבעונה הקרובה נוכל להתחיל ליהנות מהפירות של השינויים הללו.

"אחד השינויים הבולטים שקרו הקיץ הוא שכעת יש לנו קבוצת ניהול חזקה במועדון. זה היה תהליך ארוך, להבין את הצרכים הנככונים, להרכיב את המבנה הניהולי הנכון, ולהרכיב את השורות באנשים המתאימים. השינויים שנעשו בצוות המקצועי, יש להם מטרה: להביא אותנו לרמה אחרת בכל הקשור להכנת הקבוצה. אני בטוח שהאנשים שהבאנו ילמדו ויאמנו את הצוות המקומי, ואני בטוח שגם הם כמונו נלהבים מההזדמנות שניתנה להם. בקיץ הזה נזרעו הזרעים לקראת ההצלחה בעתיד.

"ברור לנו שהצלחות מקצועיות יביאו עימן גם עלייה במכירת המנויים. נעשים עדיין דברים מאחורי הקלעים הקשורים לשינויים בסגל, יהיו עוד שינויים עד פתיחת העונה, אך אני עדיין לא יכול לדבר על זה כרגע. בוודאות יגיעו עוד שחקנים".

אתמול והיום קיימו המאמן הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה שיחות אישיות עם שחקני הסגל. במהלך השיחות דיברו השניים עם השחקנים הן על העונה שעברה והן על תיאום ציפיות לקראת פתיחת האימונים מאוחר יותר השבוע. לקראת סוף השבוע יחלו אימוני הכושר ואימון הפתיחה הרשמי יתקיים ביום שני הבא, תשיעי ליולי, בקרית שלום. הקשר מהראן ראדי, שסיכם לשנתיים בקבוצה ועסקת העברתו מסכנין נסגרה אמש באופן רשמי, יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום באופן רשמי על חוזהו. גם גל אלברמן, שסיכם את תנאיו לשנתיים, צפוי לחתום השבוע על חוזהו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully