וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גאל מרגוליס על סף סיכום לחמש שנים

29.5.2012 / 13:11

המו"מ הארוך עם כוכב קבוצת הנוער עומד בפני סיום חיובי והוא יישאר במועדון. הצהובים ממשיכים לחפש מגן, בלם וקשר אחורי

מאמנה החדש של מכבי תל אביב, הספרדי אוסקר גרסיה, צפוי לנחות מחר (רביעי) בישראל, יחד עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, זאת לקראת מסיבת העיתונאים שתיערך ביום חמישי בקרית שלום ובה יוצג גרסיה באופן רשמי כמאמן הקבוצה.
קרויף וגרסיה כבר החלו לשתף פעולה בשבועות האחרונים בכל הקשור להחתמת שחקני חיזוק זרים חדשים לקבוצה.

על הפרק: צירופו של הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה מא.א.ק לרנקה וכן מציאת שחקנים במגוון של תפקידים נוספים כגון מגן, בלם וקשר אחורי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אחד המועמדים לתפקיד הבלם הוא הספרדי ארמנדו לוסאנו, שסיים את חוזהו בברצלונה ב' והפך לשחקן חופשי.

בתוך כך מסתמנת בימים האחרונים התקדמות גדולה במשא ומתן עם כוכב קבוצת הנוער של המועדון, גאל מרגוליס. לוואלה! ספורט נודע כי הצדדים נמצאים על סף סיכום על חוזה ארוך טווח לתקופה של בין שלוש לחמש שנים. מרגוליס, 18, סומן כאחד משחקני העתיד של המועדון והיה בורג מרכזי בקבוצת הנוער שזכתה בשתי אליפויות רצופות בשנתיים האחרונות. החל מהעונה הקרובה הוא צפוי להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת.

המו"מ בין הצדדים ידע העונה עליות וירידות ובשלב מסוים מרגוליס אף סופסל בשל סירובו לחתום על חוזה ארוך טווח בתנאים שהוצעו לו. לאחרונה כאמור חלה התקדמות גדולה בין הצדדים ובקרוב אמור החוזה להיחתם באופן רשמי. בסביבתו של השחקן אישרו את הפרטים.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully