וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בלם ברצלונה ב', ארמנדו לוסאנו, מועמד

28.5.2012 / 17:08

מי ששימש כקפטן של הקבוצה מליגת המשנה סיים את חוזהו ועשוי להצטרף. גרסיה רצה את מאמן הנוער איתו עבד בספרד

מכבי תל אביב ממשיכה לנסות ולבנות את עצמה לקראת העונה הבאה. המאמן החדש אוסקר גרסיה ינחת בישראל ככל הנראה ביום רביעי וצפוי להיות מוצג באופן רשמי במועדון במסיבת עיתונאים שתתקיים ביום חמישי בצהריים במתחם האימונים בקרית שלום. גרסיה צפוי להגיע יחד עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שינחת גם הוא השבוע בישראל.

השניים כבר החלו לשתף פעולה בשבועות האחרונים ושוקדים על צירופם של מספר שחקני רכש חדשים לקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים שנמצאים על הכוונת של גרסיה וקרויף הוא ארמנדו לוסאנו בן ה-27, בלם ספרדי שמתנשא לגובה של 1.85 מ' ושימש בעונה האחרונה כקפטן ברצלונה ב' ששיחקה בליגת המשנה בספרד. ארמנדו, שחקן חזק ופיזי שנחשב למנהיג, סיים את חוזהו בברצלונה ב', דבר שיקל על צירופו למדים הצהובים. הבלם מחזיק גם בהצעות נוספות מהליגה השנייה בספרד. הוא שיחק בעבר גם במלאגה ובלבנטה והעונה שותף ב-22 משחקים, כולם בהרכב הפותח.

מי שכבר סגר את תנאיו ויצטרף בקרוב באופן רשמי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הוא הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה, שחקנה של א.א.ק לרנקה ששיחק תחת הדרכתו של קרויף בשנתיים האחרונות. על פי תכנית העבודה של קרויף וגרסיה, יגיעו בנוסף לגונסאלו גרסיה לפחות עוד שלושה זרים חדשים, כאשר בשלב זה מנסים במועדון למצוא קבוצות שיקלטו את הבוסני האריס מדוניאנין, הסנגלי מוסא קונאטה והקרואטי רוברט פונצ'ץ, כאשר לכל השלושה יש חוזה לעונה הקרובה.

בתוך כך היום (שני) פרסמה התקשורת הספרדית כי אוסקר גרסיה ניסה להביא איתו לישראל את מאמן הכושר איתו עבד בקבוצת הנוער של ברצלונה, אדו פונס, אלא שמועדון הפאר הקטלאני סירב למהלך, והחליט לקדם את פונס לקבוצה הבוגרת, שם יעבוד תחת אנדוני זוביזרטה והמאמן החדש טיטו וילאנובה, שמעריכים אותו מאוד. פונס יחליף בתפקיד את מאמן הכושר היוצא לורנזו בואנבנטורה, שעזב את הקבוצה בצוותא עם פפ גווארדיולה. על פי המתוכנן בשלב זה, צפויים צמד מאמני הכושר יוסי קקון ויוסי זיגדון להמשיך עונה נוספת בצוות המקצועי של הצהובים, כאשר גם מאמן השוערים שורה אובארוב יישאר לעונה נוספת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully