וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טביב מתכונן לפגישה מכרעת עם תאומים ורמון

סוף לעידן טביב? הצדדים אופטימיים לפני הפגישה המכרעת: "ייחתך לכאן או לכאן". בדיקה של עו"ד מוזר גילתה שצפוי גירעון של 10 מ' שקל במקרה של אי העפלה לליגה אירופית

שוב אופטימיות זהירה בהפועל תל אביב: אחרי התקדמות במשא ומתן בין אלי טביב לקבוצת הרכישה של חיים רמון על מכירת הקבוצה, פרטי העסקה סוכמו עקרונית בין הצדדים והיא עשויה להיסגר כבר מחר (רביעי).

מחר תתקיים פגישה מכרעת בין הצדדים, וכל המעורבים בעסקה מעריכים כי היא תצא לפועל. מנגד, כמובן שכולם זהירים, בעקבות האירועים בשבועות האחרונים סביב הקבוצה. מקורב לעסקה אמר היום: "מחר זה יום גורלי. אם העסקה לא תתממש, הפועל תישאר בידיים של טביב".

על פי מקורבים לעסקה, אין שינוי בהצעה של רמון ותאומים לעומת זאת שהייתה לפני כשלושה שבועות, המדברת על מתווה של 12 מיליון ועוד 4 מיליון שקל בתשלומים נוספים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זכויות הניהול של הקבוצה לא יעברו לעו"ד יואב מוזר, לאחר שבהתייעצות עם גורמים המקורבים לאלי טביב, החליט כי המהלך להעביר את הקבוצה ואת זכויות הניהול על שמו, הוא מהלך מעכב. הקבוצה תצא ישר למכירה, ללא מתווכים.

על פי בדיקת מוזר, הוא גילה שהקבוצה צפויה לסיים את העונה הבאה בגירעון תקציבי של כ-10 מיליון שקל אם לא תעפיל לליגה האירופית. מעבר לכך, גם את העונה הקודמת סיימה הפועל בגירעון תקציבי, למרות הכנסות מהליגה האירופית וממכירת שחקנים (שכטר, ורמוט, זהבי בין השאר) במיליוני שקלים.

קשר גנאי ייבחן

על אף חוסר הוודאות הכולל, הפועל תל אביב עדיין מנסה להתחזק ומחר צפוי לנחות להתרשמות במועדון הקשר האחורי הגנאי קופי קומסון (20), מקבוצת טמה יות' מהליגה הראשונה בגאנה. השחקן הוצע למועדון כבר לפני שבועיים, קיבל אור ירוק מסוכנו להגיע לישראל ומחר צפוי לנחות לעבור מבדקי כשירות בקבוצה. לאחר מכן יצטרף לאימונים ואז ניצן שירזי אמור להחליט אם להחתימו.

מלבד זאת, דיווח די הזוי היום בתקשורת הצרפתית טוען כי אם שוער הפועל תל אביב אפולה אדל יעבור לברסט, שוער האדומים לשעבר וינסנט אניימה, שמיעט לשחק בליל אשתקד, ישוב לוולפסון. בהפועל כמובן מכחישים את הדיווח ובכל מקרה במצבו הכלכלי של המועדון לעת עתה, קשה להאמין כי הקבוצה תוכל לעמוד בכל אחד מהחוזים של שני השוערים המצוינים.

עדכון ראשון: 20:02

באדיר: "השחקנים יעמידו את המועדון הזה על הרגליים"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully