וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד, גולסה, תורג'מן ועזרא התבקשו לעבור לחיפה

3.7.2012 / 10:13

עטר ושחר מוציאים ההחלטה לדרך, שחקנים נשואים יישארו במרכז. דיווח: פלאח עזב את ואסלוי. טואטחה עבר בדיקות

במכבי חיפה החלו ליישם את ההחלטה של יעקב שחר וראובן עטר, עליה פורסם בוואלה! ספורט לפני כחודשיים, לגבי העתקת מגורים של שחקנים מאזור המרכז והשרון הצפוני לאזור חיפה. עידן ורד, אייל גולסה, אלון תורג'מן וחן עזרא התבקשו לעבור לדירות באזור חיפה, והחלו לחפש דירות באזור. שחקנים כמו אייל משומר ותמיר כהן אמורים להישאר בדירות שלהם באזור בשרון מאחר וההחלטה, לפחות כרגע, איננה תקפה לגבי שחקנים נשואים וותיקים. אוראל דגני עדיין לא קיבל הודעה לכאן או לכאן. דלה ימפולסקי וסינטאיהו סלליך אמורים לקבל הודעה דומה בקרוב. החלטה כזאת תתקבל לגבי שחקנים אחרים שיצטרפו ואינם גרים בחיפה. כרגע המועמד המוביל הוא קובי מויאל מבית"ר ירושלים.

כזכור, במועדון הגדירו אז את ההחלטה הצפויה כ"מה שנובע מפיזור גיאוגרפי לא נכון שהשפיע בעונה החולפת על חלק מהשחקנים".

התקשורת הרומנית פרסמה הבוקר כי סארי פלאח עזב את מחנה האימונים של ואסלוי הרומנית וייתכן שהוא בדרך חזרה לישראל. עוד נכתב כי לשחקן אין חוזה בואסלוי וכי המועדון לא קיבל את השחרור שלו. כפי שפורסם אתמול, פלאח מתכוון לחזור לישראל ולבקש מינוי בורר חיצוני שיקבע את שכרו בהתאם לשחקנים צעירים אחרים.

בנושא אחר: אתמול אישר היועץ המשפטי עו"ד שלום אבן עזרא את בקשה מכבי חיפה בעניין דודו דהאן. כפי שפורסם לפני כשלושה שבועות בוואלה! ספורט, חיפה הגישה תלונה נגד דודו דהאן בהתאחדות לכדורגל בעקבות סכסוך שפרץ בניהם, במסגרתו החליטה כי שחקן שייוצג על ידי הסוכן החל מהעונה הקרובה יוצב באופן מיידי ברשימת ההעברות. רק אתמול אושר לחיפה סופית כי דהאן יעמוד כצפוי לדין. דהאן, מצדו, יטען בדיון כי חוזהו של פלאח אינו תקף.

טאלב טואטחה אמור להיפגש מחר שוב עם הנהלת הקבוצה ולחתום על סיכום לחמש שנים, שכולל שכר של 35-40 אלף שקל בחודש.

פלאח יבקש למנות בורר חיצוני אם יחזור למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully