וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "מקווה שישימו סוף למשטר האפל"

2.7.2012 / 21:38

סיעת עוז יוצאת נגד ההחלטה לפסול אותה מהבחירות: "לאיגוד שיטות נלוזות". האיגוד: "השתלחות בוטה וחסרת מעצורים"

בסיעת "עוז" קיבלו בזעם רב את החלטת ראש הרשות לבקרת התקציבים לפסול את הסיעה מלהשתתף לבחירות לראשות איגוד הכדורסל. המשמעות היא שהרשימה שהוצעה על ידי הסיעה המאוחדת (מכבי, הפועל ואליצור) תהווה את הנהלת איגוד הכדורסל, ולמעשה הבחירות יכללו רק אפשרות אחת. משמעות נוספת היא כי אבנר קופל, המועמד של הרשימה לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, ייבחר לתפקיד.

בסיעת עוז פרסמו הערב (שני) הודעה זועמת: "סיעת עוז באיגוד הכדורסל שבה ומודיעה שהבחירות להנהלת איגוד הכדורסל יתקיימו על פי כל דין ובאופן חשאי, צר לנו על ההתנהלות של איגוד הכדורסל בהנהגתו של מ"מ אבנר קופל. רואה החשבון מוטי גולנסקי פעל כשליח של הרשימה המתחרה, בניגוד לסמכותו ובדרכים נלוזות. הפוסל במומו פוסל.

"סיעת עוז באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג, שיגרה כבר הבוקר מכתב חמור ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן וינברג, שבו הובהר שאיגוד הכדורסל כמוסד משתף פעולה עם אחת משתי הרשימות שמתמודדות בבחירות. גולנסקי איפשר לאותה רשימה להגיש מועמדות של 39 מועמדים להנהלה ולא 29 מועמדים כפי שקובע תקנון האיגוד! וזו רק דוגמא אחת להתנהלות הלא תקנית של רשימתו של קופל.

סיעת עוז דורשת מבית הדין העליון לשוב ולהתכנס בתוך 24 שעות על מנת לבטל את הודעתו של גולנסקי ואם דרישה זו לא תתקבל תפנה סיעת עוז בעתירה לבית המשפט האזרחי. סיעת עוז תגיש מחר תלונה חמורה לרשם העמותות על ניצול מנגנון האיגוד לצרכיו של מ"מ היו"ר אבנר קופל ותקרא לרשם להפעיל את סמכותו ולהתערב באופן מידי בניהול מערכת הבחירות באיגוד הכדורסל וזאת משום שהמנגנון מפר באופן גס ובוטה את ההנחיות של הרשם עצמו".

צביקה שרף הוסיף: "לא הפתיע אותי שההודעה של גולנסקי נמסרה לתקשורת לפני שנמסרה לי. זו עוד הוכחה לכך שכל המנגנון באיגוד הכדורסל מגויס לטובת השליט. אבנר קופל רוצה לקיים מערכת בחירות בלי יריב, זה כמו לקיים משחק בלי יריבה ולומר ניצחנו. אם זה לא היה עצוב, זה בטח היה מצחיק. אני מקווה שרשם העמותות ובית המשפט יפעלו לשים סוף למשטר האפל ולשיטות הנלוזות שקיימות באיגוד הכדורסל, שמתאימות למדינות עולם שלישי לא למדינת ישראל בשנת 2012".

האיגוד: "המושג סיעת עוז באיגוד הכדורסל הינו מושג שאינו קיים"

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "אחיזת העיניים וההודעות הבלתי מהימנות לכאורה היוצאות לציבור ע"י שאול אייזנברג וצביקה שרף, הינן מבחינת הטעיית הציבור וכל זאת תוך שימוש באיומים, הפרכת האשמות מדומות וניסיונות בלתי כשרים בעליל לשנות את העובדות הבסיסיות והנכונות. להלן ההטעיות בלשון המעטה:

"1. המושג סיעת עוז באיגוד הכדורסל הינו מושג שאינו קיים, שקרי בעליל, הועיל ואין מדובר בישות משפטית ו/או עמותה מורשית וזוהי הטעיה כדי לא לומר שאול אייזנברג, שי שני, צביקה שרף ואחרים.

"2. אין מדובר ברשימתו של אבנר קופל, אלא ברשימת הפועל, מכבי, אליצור, בית"ר ואס"א אשר כולן עמותות רשומות, מבוקרות המתפעלות אלפי ספורטאים ואגודות רבות בכל רחבי הארץ.

"3. הבחירות המיועדות ל-11.7 על פי הוראות בית הדין העליון של האיגוד, הינן בחירות להנהלת האיגוד ולא לבחירת היו"ר אשר ייבחר ע"י אותה הנהלה נבחרת בבחירות גלויות כמתחייב על פי התקנון.

"4. שאול אייזנברג וחבריו וכפועל יוצא צביקה שרף, מנסים להלך אימים על נושאי משרה בכירים באיגוד הכדורסל, עו"ד ורו"ח מהשורה הראשונה, תוך הפרכת איומים על הגשת תלונות למשטרה כביכול, רמזים לסילוקם מתפקידם, תוך השתלחות בוטה חסרת מעצורים.

"מוזר הדבר כי למרות כל צעקותיהם וההתלהמות, הרי שלפי בדיקת טפסי התומכים באייזנברג, שני ושרף, הינם באחוזים בודדים מסך כל הקבוצות הרשומות באיגוד הכדורסל וייתכן כי זוהי זעקת הספורטאים והמועדונים כי אין הם רוצים בדמויות אלו אשר הובילו כל אחד בדרכו את איגוד הכדורסל לאורך שנים וללא כל תוצאות בלשון המעטה.

"הודעות מתלהמות לתקשורת, איומים מרומזים כלפי כל המתנגדים, איומים בתביעות אישיות וקולקטיביות, לא ישנו את תקנון האיגוד כפי שאושר ע"י רשם החברות ואשר על פיו פועל האיגוד מזה שנים רבות הן בתקופתו של שי שני, שניהל את האיגוד, שאול אייזנברג שניהל קבוצות שנסגרו וצביקה שרף שהיה מאמן ראשי באיגוד הכדורסל. איגוד הכדורסל העסוק בימים אלו בהחזרת נבחרות ישראל לדרג א' ותיקון הפגמים הרבים המתגלים יום ביומו, ימשיך לפעול לרווחת הספורטאים והקבוצות, יפעל על פי התקנון ומקווה כי מה-11.7.12 יוכל להתרכז ביתר שאת בכדורסל נטו ולא בפוליטיקה הזויה".

סיעת עוז נפסלה מלהשתתף בבחירות לאיגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully