וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "לבולט אין תכנית, הוא לא באמת עובד באימונים"

אצן העבר תקף את הג'מייקני שמקרטע בהכנות ללונדון. בולט: "אני יודע מה לעשות כדי לנצח". בלייק: "שום דבר לא נגמר"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

עולם האתלטיקה לא נרגע מהפסדו הכפול של יוסאין בולט ליוהאן בלייק במבחנים הג'מייקנים לאולימפיאדה בקינגסטון, גם בריצת ה-100מטר וגם ב-200 מטר הבוקר (שני). מלך המסלול מתקשה להיכנס לקצב, ו-34 יום לפני הקרב המצופה בינו לבין בן ארצו הצעיר בגמר ה-100 בלונדון, יש לו הרבה סיבות לדאגה.

"אני עדיין האלוף האולימפי, ואני צריך להראות לעולם שאני הכי טוב", אמר בולט אחרי הריצה. "אז אני מצפה מעצמי לתגובה. זה לא כאילו שהובסתי לגמרי או משהו כזה, אז אני יודע מה אני צריך לעשות כדי להצליח. יש לי עוד כמה שבועות כדי להתאושש, אז אני מצפה לכך, ואני לא רחוק משם ומהיכרות עם עצמי אני יכול להגיע לשם אז לא לא באמת מוטרד".

לגבי בלייק אמר בולט: "כולם מדברים על הרבה רצים אבל לא מדברים מספיק על יוהאן בלייק, והוא מוכיח את עצמו כאחד הגדולים. אבל מבחינתי אני פשוט חוזר לאימונים ועובד על מה שאני צריך לעשות כדי לעשות את העבודה שלי מולו". בלייק עצמו הסביר איך הצליח לגבור על בולט בריצה המועדפת עליו: "הרגשתי אותו מתקרב בסיום ליד יד ימין שלי, אבל לא נשארתי מרוכז ולא נכנסתי לפאניקה.שום דבר לא נגמר. עכשיו אני חוזר למסלול האימונים. המטרה היא עדיין האולימפיאדה".

בינתיים סופג בולט ביקורת מלא מעט מומחים, ואחד מהם הוא מוריס גרין, האלוף האולימפי לשעבר שמשמש כיום כפרשן ביורוספורט. "יש עליו כל כך הרבה לחץ, ויש סיבה לכך שהוא ובלייק כמעט לא רצו השנה אחד נגד השני", אמר גרין. "הוא יודע שצריך לעשות את הכל כמו שצריך אחרת הבחור הזה ישיג אותו. אז הוא חושב שהוא חייב להתחיל הכי מהר, ואז הוא מתחיל מוקדם מדי. אפשר היה לשים לב שההבעות שלו השתנו ככל שהביטחון ירד".

"50 המטרים האחרונים שלו טובים, אבל ה-50 הראשונים טכניים מדי", המשיך גרין. "אם הוא לא ישפר את הזינוק שלו, הריצות שלו יהיו צמודות, ואז הוא יפסיד, כי הוא לא יודע להתמודד במצבים כאלה. הוא מאוד מהיר ויש לו המון כישרון, אבל אין לו תכנית. הוא פשוט יוצא למסלול ורץ, ואני לא חושב שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה".

לגבי המשך הקיץ של בולט אמר גרין: "אם הוא יגיע ללונדון בכושר דומה לזה שהוא היה בו בבייג'ינג, נראה זיקוקים על המסלול. אם הוא יהיה מרוכז הוא יכול לרוץ מתחת ל-9.50 שניות, ולעשות הכל. אבל אם הוא יישאר בכושר של השנה שעברה, הוא ינוצח, ככל הנראה על ידי בלייק או אחד האמריקאים. כרגע הוא מנסה לעשות דברים שהוא לא מסוגל, והוא לא זורם. הוא מדבר על להיות אגדה חיה, וזה בסדר, אבל האם הוא עושה את הכל בשביל לעשות את זה? אתה צריך להיות נאמן לעצמך. ראיתי כמה מהאימונים שלו והוא לא באמת עובד. אני הייתי ממליץ לו להיות רציני, כי יש לו יותר מדי פגמים לתקן".

הבוקר: בלייק גבר על בולט גם בריצת ה-200 מ' בקינגסטון

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully