וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: דוויט הווארד דרש טרייד לנטס

באורלנדו טוענים שהסנטר שב לסורו בפגישה עם ה-GM החדש. ברוקס צפוי להישאר בת'אנדר. ג'ייסון קיד יחבור לדרון וויליאמס?

באורלנדו ניסו לעשות הקיץ את כל מה שניתן כדי להשאיר את דוויט הווארד, אבל נראה שסופרמן עדיין רוצה לברוקלין. גם אחרי שפיטרו את סטן ואן גנדי ואת הג'נרל מנג'ר אוטיס סמית', המג'יק עומדים לאבד את הסנטר, שנפגש אתמול עם הג'נרל מנג'ר החדש רוב הניגן, ועל פי הדיווחים דרש ממנו טרייד לנטס.

הניגן לא גילה להווארד האם הוא מתכוון להיענות לבקשה, וייתכן שבמידה ויסרב הווארד יחריף את המאבק נגד קבוצתו בשבע השנים האחרונות, כשעל פי מקורביו הוא כבר התעניין האם יש באפשרותו להגיש תלונה משפטית נגד המועדון שמנסה לטענתו לכפות עליו להישאר.

בינתיים בברוקלין מתרכזים בהשארתו של דרון וויליאמס, שהודיע שייפגש עם ראשי הנטס והמאבריקס לפני שיודיע על החלטתו. על פי דיווח ב-ESPN, ג'ייסון קיד, שגם הוא שחקן חופשי הקיץ, יישאר בדאלאס במידה שוויליאמס יגיע לשם, ויחזור לנטס אם וויליאמס יעדיף להישאר.

ובמערב, בלייק גריפין מראה סימנים מעודדים מבחינת הקליפרס, ודיווחים בלוס אנג'לס טוענים שאחרי שכריס פול סירב להצעה להאריך את חוזהו בשלוש שנים ו-60 מיליון דולר, גריפין הביע נכונות לחתום הקיץ על הארכת חוזה של חמש שנים.

באוקלהומה סיטי עמלו בימים האחרונים על השארתו של סקוט ברוקס, ואחרי כמה קשיים פומביים במשא ומתן הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני על חוזה חדש לארבע שנים, ועל פי ההערכות הוא ישתכר בסביבות ארבעה מילין דולר לעונה.

קווין גארנט צפוי לחתום לשלוש שנים נוספות בבוסטון

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully