וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פורש: קווין גארנט צפוי להישאר בבוסטון

על פי דיווחים הפורוורד בן ה-36 אמור לחתום על חוזה של 34 מיליון דולר ל-3 שנים. אלן מתקרב למיאמי, גם הסאנס בתמונה

אחרי פלייאוף נהדר שכמעט והסתיים בהגעה לגמר ה-NBA, נראה שבבוסטון קיבלו החלטה משמעותית הערב (שבת), כשהם צפויים להשאיר את קווין גארנט לשלוש עונות נוספות. על פי דיווח של 'יאהו ספורט', הפורוורד בן ה-36 צפוי לקבל לא פחות מ-34 מיליון דולרים עבור הישארותו במדים הירוקים, בהחלט סכום גבוה עבור שחקן מזדקן, שבריאותו מוטלת בספק. "ההחלטה בסופו של דבר היתה תלויה בהאם קווין רוצה להמשיך לשחק", אמר גורם המעורה במשא ומתן. "ברגע שהוא החליט שכן, היה ברור שהוא נשאר בבוסטון. הוא לא רצה לעזוב את דוק ריברסואת החבר'ה כדי לשחק במקום אחר".

גארנט סיים זה עתה את עונתו החמישית במדי הסלטיקס וה-17 בליגה בכלל. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים למשחק, כשבפלייאוף קפתו המספרים שלו ל-19.2 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בזכות היכולת המצויינת שלו, הגיעה בוסטון עד גמר המזרח, שם הפסידה למיאמי, שהמשיכה כל הדרך אל תואר האליפות. מיד עם תום העונה, החלו השמועות לגבי מעברם האפשרי של גארנט, כמו גם זה של ריי אלן, שסיים חוזה, ועשוי לעבור למיאמי שמעוניינת בו מאוד, במיוחד לאחר היכולת הנהדרת שהפגין מולה בסדרה האחרונה.

מחר ייפתח שוק ההעברות החופשיות, ונראה שהבעיה של אלן צפויה להגיע מהכיוון הכלכלי, כיוון שמיאמי ככל הנראה תוכל להציע לו רק כשלושה מיליון דולרים לעונה, שבעה פחות ממה שהשתכר עד כה בבוסטון. גם פיניקס מעוניינת בשירותיו של אלן, והעובדה כי ברשותה לא מעט כסף תחת תקרת השכר עשויה להפוך אותה למובילה במירוץ אחריו.

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully