וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: בקבוצה לא מוותרים על מאיר טפירו

1.7.2012 / 8:21

בקבוצה מעיר הנמל החלו לעבוד וייפגשו עם הקפטן בשנתיים האחרונות. מומשו האופציות על קרני, בוסטיין ואלכס טיוס

יו"ר מכבי אשדוד איציק גבאי הודיע הבוקר (ראשון) על מימוש האופציות של הקבוצה על רובי בוסטיין, גלעד קרני ואלכס טיוס. בניגוד לבוסטיין וקרני, שימשיכו לעונה נוספת במועדון, מימוש האופציה של טיוס, שקיבל לפני כשלושה שבועות אזרחות ישראלית, לא קובעת חד משמעית שהשחקן יישאר בקבוצה, אלא ייתכן עדיין כי יעבור לקבוצה אחרת, תמורת פיצוי לקבוצה מעיר הנמל.

בנוסף צפוי יו"ר הקבוצה, להפגש בימים הקרובים עם הקפטן בשנתיים האחרונות מאיר טפירו, שכבר מחזיק בהצעה מהפועל אילת וכן מתעניינת בשורותיו הפועל ירושלים. בקבוצה מקווים כי יצליחו להשאיר את טפירו בעיר לעונה נוספת.

"מכבי אשדוד מתכבדת להודיע כי נסתיימה תקופת אי הודאות אשר שררה סביב הקבוצה וכעת מתפנה היא לקדם את המהלכים המקצועיים הנדרשים כדי לגבש צוות מקצועי וסגל שחקנים ראוי", נכתב בהודעה מטעמו של גבאי, "בהמשך להחתמתו של המאמן עופר ברקוביץ', יגובש במהלך השבוע המשך הצוות המקצועי. הנהלת מכבי אשדוד והעומד בראשה, עו"ד איציק גבאי, מבקשים להודות לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, על המשך שיתוף הפעולה ההדוק והפורה".

כזכור, לפני כשבועיים חלה החרפה ביחסים בתוך הנהלת המועדון לאחר שבהודעה רשמית שיצאה מתוכו נאמר כי היו"ר איציק גבאי ומנכ"ל העמותה ניסים דוק התפטרו מתפקידם. גבאי הכחיש את המהלך לאחר מכן, ובאשדוד מיהרו להודיע כי ההודעה לא הייתה נכונה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully