וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יו"ר מכבי אשדוד התפטר מתפקידו?

18.6.2012 / 23:30

הנהלת המועדון הודיעה כי היא מקבלת את התפטרות היו"ר ומנכ"ל העמותה. היו"ר יצחק גבאי בתגובה: "לא התפטרנו"

רק לפני פחות מחודש חגגה מכבי אשדוד את רגע השיא שלה כשהגיעה לגמר הפיינל פור והפסידה למכבי תל אביב. הערב (שני) נראה כי המועדון לא מצליח להתמודד עם ההצלחה כשהנהלת המועדון הודיעה באמצעות הדובר כי היו"ר עו"ד יצחק גבאי ומנכ"ל העמותה ניסים דוק התפטרו מהנהלת הקבוצה. מהנהלת המועדון נמסר בתגובה: "חברי הנהלת הקבוצה מודים להם על תרומתם להצלחת הקבוצה ולהישגיה ומאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם". כשעה וחצי לאחר ההודעה היא הוסרה מהאתר הרשמי של המועדון.

היו"ר יצחק גבאי הגיב בפליאה על ההודעה: "לא התפטרנו. אחד מחברי ההנהלה טען שהם מרגישים שהם לא מעורבים וטען שם בחוץ. עניתי לו, אוקיי בוא נראה אותך מחתים שחקנים, מגייס ספונסר חדש וכסף ולצורך זה אנחנו בחוץ, ונראה את עבודתך. מכאן ועד התפטרות הדרך היא מאוד ארוכה, בודאי למי שנמצא 14 שנה בעמותה יחד עם ניסים דוק מנהל העמותה, עם רפי אספורמס ועם המנהל המקצועי שי האוזמן. השחקנים הזרים שהוא הביא מחוזרים על ידי מספר קבוצות בארץ ובאירופה בחוזים יקרים משמעותית ממה שהיה להם אצלינו".

על הקבוצה עברו מספר שבועות דרמטיים בהם ניסה גבאי לשנות את מבנה ההנהלה של אשדוד ללא הצלחה. הניסיון בא בעקבות קצר בין מספר חברי הנהלה לצוות המקצועי בראשות המנהל המקצועי שי האוזמן והמאמן עופר ברקוביץ'. למרות המתיחות הוחלט לממש את האופציה על המאמן, אך האוזמן צפוי לעזוב בימים הקרובים.

גבאי מונה ליו"ר הקבוצה לפני שנתיים עם עלייתה לליגת העל כשהחליף בתפקיד את אחיו, מאיר גבאי, שסיבת עזיבתו את המועדון לא ידועה עד היום. בשנתיים תחתיו הגיעה אשדוד לחצי גמר גביע המדינה ולגמר הפיינל פור. בקבוצה מקווים כי בימים הקרובים ימונו בעלי תפקידים חדשים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully