וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אלוהים, זה היה אכזרי"

השוויצרי שחזר מפיגור שתי מערכות מול בנטו סיפר איך עשה את זה: "צריך להישאר רגועים, אנשים יוצאים מדעתם במצב כזה"

אילו דרמות מספק לנו השנה טורניר ווימבלדון היוקרתי: אחרי ההדחה המפתיעה מאוד של רפאל נדאל כבר בסיבוב השני מול לוקאש רוסול הצ'כי, גם רוג'ר פדרר הצליח להסתבך, אבל חזר מפיגור של שתי מערכות נגד ג'וליאן בנטו (29) והעפיל לשמינית הגמר עם ניצחון 6:4, 7:6, 2:6, 6:7, 1:6.

"אלוהים, זה היה אכזרי", הייתה תגובתו הראשונה של הפנומן השוויצרי לאחר המשחק שנמשך שלוש שעות ו-34 דקות. "היה לי קצת יותר מזל אולי. נלחמתי עד הרגע האחרון. ניסיתי במערכה השלישית, הרביעית והחמישית רק כדי להישאר בחיים. המערכה הרביעית הייתה מאוד צמודה".

"ג'וליאן שיחק פשוט מדהים", הוסיף פדרר להחמיא ליריבו, שעוד פינטז להיות חתום על הסנסציה הגדולה של היום. "כשאתה מפגר בשתי מערכות אתה צריך להישאר רגוע למרות שזה קשה מכיוון שאנשים יוצאים מדעתם. כמובן שאין לך הרבה אפשרות להישאר בחיים ואתה פשוט מנסה לשחק חזק ולהתמקד בכל נקודה".

למרות שלא ירד גשם, המשחק שוחק תחת הגג של ווימבלדון, ופדרר מספר: "אנחנו לא רגילים לשחק על הדשא במקום סגור, ואני שמח שהסתדרתי עם זה". פדרר יפגוש כעת את שאבייר מאליס, שניצח את פרננדו ורדאסקו בחמש מערכות. ומה יש לבנטו להגיד? "מבחינה מנטלית, פדרר הוא כמו אבן. הוא בפיגור של שתי מערכות ולא מראה כלום". בנטו גם נשאל אם חשב על הסנסציה שחולל רוסול, ואמר: "זה היה רגע מדהים, אבל חשבתי על זה רק לשנייה".

ווימבלדון: פדרר חזר מפיגור שתי מערכות מול בנטו

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully