וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורתו של טל בן חיים קוצצה ב-31 אלף ליש"ט לשבוע

המפרק של פורטסמות הנחיל תקרת שכר, הבלם ירוויח כ-5,000 ליש"ט לשבוע: "בפירוק הראשון הפסדתי שני מיליון ליש"ט"

מצבה של פורטסמות מוסיף להיות קשה, ועתידו של טל בן חיים במועדון עדיין לוט בערפל. המועדון שהכריז על פירוק פעמיים מאז שבלם נבחרת ישראל חתם בשורותיו, באוגוסט 2009, הביע בעבר את רצונו לנסות ולמכור את הישראלי, שנחשב לשחקן היקר ביותר בקבוצה בהפרש גדול, אך לא הצליח למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט את אקס מכבי תל אביב.

היום (שישי), כך מפרסמת התקשורת בפורטסמות, בן חיים הסכים לקיצוץ ענק במשכורתו, ואפילו הביע את רצונו להישאר בקבוצה. על פי דיווחים, משכורתו של הבלם הישראלי עמדה על 36 אלף ליש"ט לשבוע, אך המפרק שמונה לפומפי, טרבור בירץ', קבע תקרת שכר והבהיר כי אף שחקן במועדון לא ירוויח בזמן הקרוב יותר מ-5,000 ליש"ט לשבוע.

"כן, השכר של בן חיים ירד ל-5,000 ליש"ט לשבוע, וגם זה המון", אישר בירץ', והסביר: "זהו חלק מהליך הפירוק. כל השחקנים חווים קיצוץ נרחב ועושים את שלהם כדי שהמועדון הזה יישאר בחיים. הכספים אמורים להיות מוחזרים לשחקנים בעתיד, בתנאי שהמועדון לא ייסגר".

הבלם עצמו אמר: "כשהמועדון הלך לפירוק בפעם הראשונה, הפסדתי 2 מיליון ליש"ט. כולם רוצים להציל את המועדון, והאינטרסים שלי הם דומים. אני אוהב את הקבוצה ואוהב את האוהדים, אלה האוהדים הכי טובים עבורם שיחקתי. אני יודע שטרבור בירץ' מנסה לעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה".

כך הגיעה הקריירה האירופית של טל בן חיים לנקודת שפל

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully