וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד יעבור ניתוח, לא יהיה באולימפיאדה

כצפוי, כוכבה של מיאמי נאלץ לפרוש מהנבחרת ויעבור ניתוח. צפוי לחזור עד משחקי ההכנה. וויד: "שמח שאוכל להבריא"

זה היה באוויר מהרגע שבו זכתה מיאמי היט באליפות, אבל הערב (חמישי) זה הפך לרשמי: דווין וויד לא יהיה באולימפיאדה, ויהיה חייב לעבור ניתוח בברכו. "החלטתי להקשיב לרופאים שלי ולעבור את הניתוח בברך", אמר וויד הערב. "ראשי הנבחרת האולימפית אמרו לי שאני צריך לעשות את מה שטוב עבורי. מן הסתם, הם רוצים שאהיה הכי בריא שאפשר כדי שאמשיך לשחק ברמות הגבוהות ביותר. הם תמכו בי מאוד ואמרו לי שאם ארצה לבוא אני תמיד מוזמן, ושאני חלק מהמשפחה".

למרות שמדובר בניתוח, הרי שרופאיו של וויד הבטיחו כי מדובר בהליך פשוט יחסית, שלא אמור להגביל את השחקן לתקופה ארוכה, וככל הנראה השחקן ייאלץ ללכת עם קביים רק ביום שלאחר הניתוח. במידה והכל יעבור כמו שצריך, כוכבה של מיאמי אמור לחזור לעצמו עד למשחקי ההכנה של קבוצתו לקראת העונה הבאה. "זה מה שתכננו", אמר וויד. "אני כולי תקווה ששום דבר לא ישתנה. אני לא חושב שזה הולך להגביל אותי יותר מדי".

כוכבה של מיאמי סיכם ואמר: "אני שמח שעכשיו אוכל להתמקד בגוף שלי. אני לא שמח שאני הולך לעבור את הניצוח, אבל אני שמח שאוכל להבריא". עזיבתו של וויד את הנבחרת מותירה למאמן, מייק ששבסקי סגל של 17 שחקנים, מתוכם ייבחרו 12 שיטוסו לאולימפיאדה בלונדון. בשבוע הבא תצא הנבחרת ללאס וגאס למחנה אימונים, שם היא תערוך חמישה משחקי אימון, לאחריהם אמור ששבסקי לחתוך חמישה שחקנים.

ערב הדראפט: שוק ההעברות רותח

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully