וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארלוט עשויה להעביר בטרייד את הבחירה ה-2 בדראפט

על פי דיווחים בארצות הברית, הבובקאטס מחזיקים בחמש הצעות לטריידים עבור הבחירה, בה צפוי להיבחר תומאס רובינסון

דראפט 2012 של ה-NBA ייצא לדרך בעוד מספר שעות בלבד (בין חמישי לשישי, 2:00) והשמועות על הטריידים הגדולים מתחילות לרחוש. הקבוצה הכי חלשה בעונה החולפת ואולי בכל תולדות הליגה הטובה בעולם, שארלוט בובקאטס, מחזיקה כרגע בבחירה השנייה, אולם בצפון קרולינה טוענים כי הם כבר קיבלו חמש הצעות שונות לטריידים כאלה ואחרים, מקבוצות שמעוניינות בבחירה השנייה, בה עשוי להיבחר כוכב מכללת קנזס תומאס רובינסון, אחרי שאנתוני דייויס יילך ככל הנראה לניו אורלינס בבחירה הראשונה.

הבובקאטס מתלבטים כבר תקופה ארוכה האם לשמור על הבחירה או לחזק את הקבוצה בשחקן מוכח מהליגה והג'נרל מנג'ר ריץ צ'ו כבר אמר שצריכה להגיע הצעה מיוחדת מאוד כדי שטרייד כזה אכן יתבצע. כזכור, שלשום שארלוט כבר ביצעה טרייד, כששלחה את קורי מגאטי הוותיק לדטרויט תמורת בן גורדון ובחירת סיבוב ראשון עתידית.

גם קליבלנד, קבוצתו של עומרי כספי, נמצאת במרכז העניינים. הקבאלירס מחזיקים בבחירה מספר 4 ולאחר לבטים רבים לגבי הבחירה שלהם האפשרויות שנותרו הן בראדלי בייל מפלורידה, מייקל קיד גילכריסט מקנטאקי והאריסון בארנס מצפון קרולינה, כשמי שירדו מהרשימה הם דיון וויטרס מסירקיוז וטרנס רוז מוושינגטון. מבין שלושת המועמדים האחרונים אגב, לקיד גילכריסט יש יתרון, שכן הוא שיחק בתיכון עם קיירי אירווינג, אותו בחרה קליבלנד בבחירה מספר 1 בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully