וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ראדי צפוי לחתום, סכנין מערימה קשיים

26.6.2012 / 12:34

גולדהאר אישר את הסכום, מהראן ראדי סיכם עקרונית לשנתיים במכבי תל אביב, הצהובים צפויים להסכים לתנאי סכנין לשחרור

הקשר מהראן ראדי סיכם עקרונית את תנאיו במכבי תל אביב, ואם לא תהיינה התפתחויות לא צפויות, הוא אמור לחתום בקרוב לשנתיים במועדון. ראדי חתום אמנם על חוזה לעונה נוספת בבני סכנין, בה שיחק בעונה שעברה, אולם בהסכם שלו עם סכנין קיים סעיף יציאה על סך 20 אלף יורו שמאפשר לו להשתחרר מהחוזה.

ראדי היה מחוזר בשבועות האחרונים על ידי הפועל באר שבע, אולם בסופו של דבר לאחר מגעים ארוכים שהתנהלו באמצעות סוכנו גלעד קצב, מסתמן כי יעבור בקרוב מאוד למדים הצהובים. בימים האחרונים נבדקה עבור ראדי גם האופציה לצאת לאירופה, כאשר הכיוון הוא ככל הנראה פולין, אולם אם לא תהיינה הצעות קונקרטיות ביממה הקרובה, הוא יחתום כאמור במכבי תל אביב.

במכבי היו משכונעים שראדי מגיע כשחקן חופשי, וכעת דרישתה של סכנין לדמי השחרור בסך 20 אלף יורו מעכבים כעת את ביצוע העסקה באופן רשמי. בקרית שלום ממתינים שהשחקן יסגור את כל נושא השחרור מול סכנין ואז אפשר יהיה לחתום על החוזה, שכל תנאיו למעשה כבר נסגרו.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף התרשם מיכולתו המקצועית של ראדי בעונה שעברה, לאחר שצפה בו מספר פעמים, וגם ההצעה הכספית (כ-800 אלף שקל לעונה) נמצאת במגבלות התקציב שהעמיד הבעלים מיטש גולדהאר.

שחקן נוסף שצפוי לחתום השבוע באופן רישמי הוא הקשר גל אלברמן, שסיכם לשנתיים נוספות במועדון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אימון פתיחת העונה יתקיים ב-9 ביולי בקרית שלום, ועד אז מעריכים במועדון, שיוחתם לפחות זר אחד נוסף, שיצטרף לקשר גונסאלו גרסיה ולבלם קרלוס גרסיה, שכבר חתמו בקבוצה.

בתוך כך, הקבוצה תמשיך לשחק גם בעונה הבאה באצטדיון בלומפילד. מכבי תפתח את העונה באצטדיון המושבה בפתח תקוה בשל השיפוץ באצטדיון ביפו, ולאחר משא ומתן ארוך עם חברת 'היכלי הספורט' המנהלת את איצטדיון בלומפילד, הגיעו הצדדים לסיכום על הארכת ההתקשרות גם לעונת המשחקים 2012/13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully