וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרלוס גרסיה חתם לשלוש שנים

24.6.2012 / 14:23

שבועיים לאחר הסיכום, הבלם הספרדי חתם רשמית: "הגעתי למועדון גדול". קרויף: "בלם מנוסה, יעיל שמפגין יציבות רבה"

מכבי תל אביב השלימה היום (ראשון) את החתמתו של בלם אלמריה הספרדית, קרלוס גרסיה. הספרדי בן ה-28, סגר בקבוצה לשלוש שנים כבר לפני כשבועיים, אז הגיע לישראל ועבר בדיקות רפואיות. עם החתמתו, הפך גרסיה לשחקן הרכש השני של מכבי תל אביב העונה, אחרי גונסאלו גרסיה, הקשר הספרדי שהגיע מא.א.ק לרנקה.

בעונה שעברה גרסיה לא החמיץ דקה בליגה במדי אלמריה, איתה סיים במקום השביעי בטבלה. לאתר הרשמי של מכבי תל אביב הוא אמר: "אני מאושר שהגעתי למועדון גדול כמו מכבי תל אביב ומקווה שבסיום העונה נהיה עוד יותר גדולים".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף התייחס להחתמה ואמר לאתר הרשמי: "אני שמח שהצלחנו לצרף שחקן עליו התחרו מועדונים רבים. קרלוס הוא בלם מנוסה ויעיל שמפגין יציבות רבה. אנחנו מאושרים לצרף אותו למכבי ומאחלים לו הצלחה בשלוש השנים הקרובות".

גרסיה, 28, הוא קטלאני שגדל במחלקת הנוער של אספניול ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד. בנוסף לאספניול הוא שיחק בפולי אחידו וב-2005 עבר לאלמריה שם שיחק מאז, למעט עונת השאלה אחת בריאל בטיס.

הבלם יחזק את מרכז ההגנה הצהוב ממנו שוחררו בקיץ ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ'. הצהובים ממשיכים בחיפושיהם אחרי שחקני חיזוק ובמקביל גם הגיעו לסיכום עם הקשר גל אלברמן על חוזה לשנתיים נוספות.

גרסיה סיכם כבר לפני שבועיים במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully